poniedziałek, 5 czerwca 2017

Inspiracje / Kuchnia w stylu wiejskim

Poszukałam ciekawe dla mnie inspiracje,
jak można wykonać zasłonki,
ściereczki, zazdrostki
w kolorze kratka biało-niebieska.
Szukam inspiracji, kuchnia w stylu wiejskim
w kolorach biało-niebieski oraz kolorach biało-czerwony.








Taki zlew jak najbardziej pasuje do kuchni.


Kratka biało-czerwona również wpadła mi w oko.






Tutaj spodobał mi się styl do salonu.


Wszystkie inspiracje na kuchnię,
szukam na stronie pinterst a czasem na instagram.
Źródło fotografii: Pinterest.

Moje początki realizacji pomysłów w stylu wiejskim
znajduje się tutaj w opisie: 

Inspiracje w stylu wiejskim szukam również na wsi,
w ubiegłym roku opisałam moją mapę skojarzeń Polska wieś:
( wszystkie fotografie są moją własnością)

Zapraszam do śledzenia bloga Iwakki.

3 komentarze:

  1. takie zazdrostki sama mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na zazdrostki już mam, tylko teraz znaleźć materiał w kratkę biało-czerwoną :)

      Usuń
  2. Jak wykradzione z mojego serca :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki