Szale jako kominy

Kolejny pomysł jaki realizowałam, to chciałam z szali zrobić kominy.
W górach tak wieje, że z kominem lepiej się czuję, niż z szalem. 
Szal zawsze mnie denerwował, jak wiatr wiał to szal razem z nim.
Zostawiłam sobie tylko dwa szale a pozostałe przerobiona na kominy. 

Szal biało-czarny oraz żółty zakupione w Holandii.
Niebieski w kwiatki otrzymany w prezencie.
Zielony szal zakupiony w sh za 0,50 groszy.

Pomysł / Szycie: Iwakki


Szale zszyłam prostym sposobem.
Przyłożyłam tkaninę do tkaniny i zszyłam 
a potem wykonałam stębnówki.
Zależało mi aby końcówki szali zostawić jako taką ozdobę.


 



Szale na okrągło służyły mi na wiosnę jakiś czas przestałam je nosić.
Okazało się, że jak słońce pięknie świeciło i poszłam na spacer bez komina.
Jak zerwał się wiatr, to teraz nauczyłam się, aby pod ręka mieć taki komin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki