środa, 19 lipca 2017

Dwurzędówka sukienka lub żakiet dla kobiety biznesu

W ubiegłym roku szyłam spodnie na rozmiar 36
a w tym roku do spodni powstała sukienka dwurzędówka.
Dwurzędówka oznacza, że przód jest szerzy aby zrobić większe 
zapięcie w przodzie.
Górę można zastosować jako sukienkę lub żakiet do spodni.
Wykrój opracowałam sama na mały rozmiar, po przymiarkach
zabrałam się do wykończenia całego projektu.
Projekt został zrealizowany we współpracy z drugą krawcową
Małgorzatą ze Studia Nika w Brzegu.

Projekt, pomysł: Małgorzata
Rysunek projektu: Iwakki
Opracowanie wykroju, szycie: Iwakki


Wykrój sukienki opracowany z kołnierzem szalowym.


Kieszenie wykonałam od środka a wypustka wykonana na 2 cm.
Do tej tkaniny ciężko było znaleźć odpowiedni kolor guzików,
zdecydowałam, że będą w kolorze popiel.
Sukienka uszyta bez podszewki a rękaw 3/4.
Po bokach wykonane rozporki, które są zaokrąglone.


Wcześniej wykonałam spodnie, miały być o długości 3/4
a zrobiłyśmy jednak długie.
Do szelek dodałam jeszcze czarną tasiemkę
aby świetnie pasowały do ciemnych guzików.



Zastanawiałam się, czy w przyrodzie znajdę taki kolor z tkaniny.
Okazało się, że spacer zaowocował i na polonie
znajdują się piękne kwiaty polne i w odpowiednim kolorze
co uszyłam sukienkę dwurzędową.


A tak prezentuje się polana na której 
często wykonuję sesje zdjęciową.
Obecnie można znaleźć przepiękne kwiaty polne.


Pozdrawiam - Iwakki

10 komentarzy:

  1. Sukienka wygląda rewelacyjnie, podoba mi się jej kolor :-) Piękne wzgórza masz w okolicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna marynarka, ostatnio często się spotykam z tym modelem. Oczywiście pamiętam takie marynarki z lat 80-90tych ale w nowej dłuższej odsłonie super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... dokładnie one występowały na ulicach w latach 80-90 tych i tym stylem się inspirowałam tylko został bardziej model dopasowany i nie bufiaste czy szerokie rękawy a poduszki dałam małe takie co stosuje się do bluzeczek.

      Usuń
  3. Miałam kiedyś bardzo podobną sukienkę w kształcie przedłużonego żakietu. Było to całe wieki temu, ale wspominam z sentymentem. Oczywiście ta Twoje wersja o wiele bardziej mi się podoba. Jest pięknie dopasowana. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo, a pracy było dużo aby dopieścić żakiet do sylwetki. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Perfekcyjna , jak każdy twój projekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki