piątek, 28 lipca 2017

Kombinezon dziecięcy przeróbka dla osoby dorosłej Top i szorty / DIY Iwakki

Kolejna przeróbka którą wykonałam to ubiór na upalne lato.
To nie jest strój kąpielowy a raczej top i szorty.
Projekt został zrealizowany z kombinezonu dziecięcego.
Zapraszam na efekt końcowy.

Pomysł / Top projekt / Szycie DIY Iwakki
Dziecięcy kombinezon zakupiony w sh za 1 zł


Top oraz szorty, zostały uszyte z dziecięcego rozmiaru,
który widać na fotografii a przerobiłam na dorosły rozmiar 38.
Materiał: 100% bawełna.


Kombinezon dziecięcy był na tyle luźny, 
że spodenki był idealne na rozmiar 38.
W talii została wypruta guma i obcięłam środek kombinezonu na szorty.
Szorty wykończyłam gumką w talii
a góra wymagała dużych zmian.
Opracowałam wykrój na top a potem naniosłam zaszewki
aby powstała miseczka odpowiednia do rozmiaru biustu.


Top uszyłam z dwóch warstw bawełny,
w ten sposób top jest dwustronny.
Na zawiązywanie góry wykorzystałam resztki dzianiny.
Przez szerokość pleców top będzie zawiązywany w tyle
a przez szyję zakładany.


Strój ma służyć dla wygody aby w trakcie upałów 
taki komplecik był przewiewny.

Wcześniej zrealizowałam również top na zamówienie,
miał powstać z bluzki i z stanika.
Otrzymałam takie zdjęcie i na jej podstawie miałam
zrealizować pomysł.


Otrzymałam górę od stroju kąpielowego oraz top,
który uszyty był z odpowiedniego materiału,
przeznaczanego na stroje kąpielowe.
Zabawy było dużo a efekt końcowy osiągnięty.


W planie szykują się następne pomysły na upalne lato.
A już w kolejce tyle projektów do pokazania,
mam nadzieję, że pokażę choć część tych prac.

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia moich pomysłów - Iwakki.
Zamówienia, informacje na stronie www.iwakki.com

6 komentarzy:

  1. Ten top z myszką to prawdziwe mistrzostwo!!! Druga bluzeczka również ma świetny efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że ktoś już jest przygotowany na cieplejsze dni lata :)
    W szczególności podoba mi się top <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czekam z upragnieniem na upały a już się zbliżają w moich okolicach ... Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Świetny zestaw kąpielowy! Fajny pomysł na połączenie biustonosza i topu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki