środa, 12 lipca 2017

Kurtka bomber z bluzy sportowej / DIY Pomysł / Szycie Iwakki

Miałam pomysł aby wykonać bamberkę z bluzy sportowej.
Bluza sportowa została zakupiona w sh za 2 zł.
Planowałam aby opracować wykrój i uszyć całą kurteczkę,
tylko miałam problem gdyż nie mogłam znaleźć 
odpowiedniej dzianiny, która będzie miała ciekawy print.
Pomysł został gdzieś w głowie i pojawił się w momencie 
kiedy zobaczyłam tą bluzę.

Bluza sportowa z dzianiny zakupiona za 2 zł
Pomysł DIY / Szycie bamberki z bluzy: Iwakki


Bluza była luźna, z kapturem, mankiety szerokie
oraz szeroki ściągacz na dole w bluzie.
Zamek był w idealnym stanie.

Sesja zdjęciowa zrealizowana na początku czerwca.


Spodnie zostały również zakupione sh za 2 zł



Zamek wyprułam aby skrócić dół i przerobić górę.
Ściągacz na dolne zmniejszyłam
gdzie z drugiej części 
 ściągacza uszyłam stójkę.


Kaptur został wypruty, boki dopasowane.


Spodnie dresowe 3/4 przerobiłam na legginsy.



Rękawy skróciłam i zrobiłam mały mankiet.


Bamberka sprawdziła się w podróży,
a na podróż najlepiej ubrać się wygodnie.
A kiedy na drodze pojawiały się ciekawe miejsca,
postanowiliśmy je zobaczyć.

Torebka czarna zakupiona sh za 2 zł


Sesja zdjęciowa wyszła spontanicznie na tracie Nysa / Paczków.
Fotografia wykonana w trakcie powrotu do domu,
gdzie rozpoczyna się masyw Sudetów.


Pozdrawiam - Iwakki

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się print na bluzie , ach twoje przeróbki są równie perfekcyjne jak i wykroje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wymyśliłaś! bomberka wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł. Uwielbiam takie kreatywne podejście do szycia. Recykling bluzy na 6.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki