sobota, 29 lipca 2017

Styl Country zainspirowany na wiosce w Polsce / Bluzka / Szorty DIY Iwakki

 Wszystkie inspiracje zbierałam przez dwa lata
aby uzyskać wizję w stylu Country z moich okolic.
Inspiracja: farma, ranczo, krowy, konie itp.
Do stylizacji wykonałam przeróbki.

Bluzka 100% bawełna: DIY Iwakki
Szorty jasne bawełna: DIY Iwakki
Szorty ciemne len: DIY Iwakki

Krowa nie jest moją własnością.
Ta krówka to Karina sąsiadka codziennie woła ją na dojenie,
a uparta jak to krowa :)



Bluzkę dostałam od Mamy, była zbyt szeroka.
Po bokach zebrałam około 5 cm a w tyle wstawiłam gumkę
aby ładnie się marszczyła, nie chciałam zaszewek.
Bluzka ma być luźna i przewiewna na upały.

Spodenki były bardzo szerokie, długie za kolano.
Skróciłam przed kolana i dopasowałam.
Spodenki zakupione w sh za 2 zł.


Kolejne przeróbki czekają w kolejce ... a bluzka w trakcie pracy.


Sesja zdjęciowa została zrealizowana tak aby pokazać ten styl Country.
Zadanie nie było łatwe a myślę, że uzyskałam to co chciałam pokazać.


Wszystkie bransoletki są wykonane przeze mnie.





Drugie szorty przerobiłam z spodni, które były za krótkie i szerokie.
W tych spodenkach zrobiłam mankiet na 4 cm 
i zostawiłam nogawki szerokie.




Jeszcze widok na okolicę ... 
W talii mam założony pasek, który sama wykonałam
a o tym w następnym poście.





Styl Country pozostanie długo tutaj ... Zapraszam serdecznie.
Pozdrawiam - Iwakki.

8 komentarzy:

  1. Pozdrawiam serdecznie! Country latem to wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również o tak ten styl idealny na lato i wygodny :)

      Usuń
  2. Uszyłaś śliczny i bardzo praktyczny zestaw :-) Bluzeczka będzie się również wspaniale prezentować z zamaszystą spódnicą :-)Udanej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... świetny pomysł z tą propozycją spódniczka z zamszu, może taką gdzieś znajdę lub uszyję całą ... a niedziele była super. Miłego tygodnia, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. do bluzki założyłabym spódnicę za kolano z półkoła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny recykling! Też uwielbiam przerabiać, moje uzależnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki