Przygotowania na otwarcie atelier Iwakki

Przygotowania na otwarcie atelier Iwakki, trwały około dwóch miesięcy.
Większość czasu, spędzałam w pracowni od rano do wieczora.
Zabrakło tylko czasu aby coś zaprojektować i uszyć.
Nowa kolekcja Iwakki będzie troszkę opóźniona.
W niedziele 27-04-2014 oficjalne otwarcie pracowni atelier Iwakki w Den Bosch.

Przedstawiam Wam efekt pracy:
 Stół zaprojektowany do wykonywania form odzieżowych.


Stół jest stabilny :)


Lakierowanie.


Po 2 tyg. stół gotowy do użytku.
Z boku znajduje się rurka,
 aby można było odwieszać nie skończone projekty.


Stół został zaprojektowany na wysokość metra.
Stół sięga do talii, w ten sposób nie obciąża mojego kręgosłupa 
przy wykonywaniu form odzieżowych.


Dodatki, pasmanteria zakupiona. 


Każda rzecz ma swoje miejsce.


Szafa cała zagospodarowana.


Unikatowe kreacje Iwakki przygotowane na sprzedaż.



Przymierzalnia :)


Lustro wstawiłam jeszcze przed przymierzalnią :)


Ciekawostki z czasopism przykleiłam na ścianę.
Mój mały kącik na maszyny oraz na prasowanie.


Wejście do pracowni atelier Iwakki.


Atelier Iwakki znajduje się na II piętrze.


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

Komentarze

FB @AtelierIwakki