Relacje z otwarcia pracowni atelier Iwakki

Otwarcie rozpoczęliśmy z szampanem. 
Atelier Iwakki został obdarowany prezentami od gości.
 Chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim,
 którzy przyszli zobaczyć pracownie Iwakki.

Relacje z otwarcia pracowni Atelier Iwakki:




Na II piętrze znajduje się podświetlana reklama.
Większość gości nie widziała o tym, że w budynku znajduje się winda :)
Było to celowe, reklama na dole informowała gdzie trzeba się kierować.
Goście wybierali schody i mogli zobaczyć reklamę atelier Iwakki.


O godzinie 14:00 rozpoczęło się otwarcie z szampanem.



Mały poczęstunek, stół szwedzki :)


Atelier Iwakki został obdarowany prezentami.
Serdecznie dziękuję.



Dziękuję za manekin, idealnie zdobi wejście do pracowni :)


Dziękuję za piękne słoneczniki :)


Dziękuję za tkaninę oraz akcesoria do szycia.
Pudełeczko z guziczkami jest cudne.


Otrzymałam nową Burdę, 
ręcznie wykonaną kartę z gratulacjami
oraz małą orchidee.
Urocze :)


Otwierając Burdę, zaglądam do środka
 a tam spódniczka z materiału który nie dawno zakupiłam.
SZOK !!! 
Prezent idealny, ponieważ nie miałam pomysłu na tą tkaninę.
Dziękuję serdecznie :)



Otrzymałam piękną dekoracje z różnych kwiatów,
motywacyjny obrazek, kartkę oraz żelazko jako skrytka na skarby :)
Serdecznie Wam dziękuję.


Motywacja działa.
Idealne miejsce.


Przepiękna dekoracja również znalazła swoje miejsce w pracowni.


Tydzień przed otwarciem, otrzymałam ręcznie wykonane jajko Wielkanocne.
Pani która wręczyła mi prezencik, przyjechała aż z Zakopanego do Holandii :)
Serdecznie dziękuję za wizytę.


Od rodziców otrzymałam ręcznie wykonane filiżanki.
Nie mogli być na otwarciu, ale córka odwiedziła ich w Polsce :)


Filiżanki Made in Poland.

 

Zapraszam na kanał Atelier Iwakki:



Atelier Iwakki

Komentarze

FB @AtelierIwakki