Sukienka w stylu Marilyn Monroe

Puk, puk jesteście tam :)
Wiem, że czekacie na tą sukienkę.
Sukienka jest już po pierwszej przymiarce.
Projekt nie jest łatwy, za zadanie miałam opracować
wykrój na rozmiar 36 i przygotować do I miary.
Obecnie sukienkę przygotuję do II miary.

Projekt sukienki Iwakki / Studniówka 2017


Po pierwszej przymiarce, została podjęta decyzja,
że dekolt nie będzie wykończony siateczką.
Okazało się, że pięknie prezentuje się dekolt bez siateczki.
Na bieżąco umieszczam na Instagram
moje projekty, wykroje, szycie - zapraszam.

Sukienka w trakcie pierwszej przymiarki.


W między czasie powstało wiele innych projektów,
a opiszę Wam troszkę później, najpierw skupmy się na tej sukience.
Zapraszam do śledzenia blogu i na efekt końcowy.
Pozdrawiam - Iwakki

Komentarze

  1. Bez siateczki będzie lepiej, tak myślę :-)
    Wspaniała sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tracie przymiarki sukienka pokazała, że siatkę wywalić :) Dziękuję ... zobaczymy jak wyjdzie II przymiarka :)

      Usuń
  2. Piękna sukienka podziwiam już na etapie przymiarki. Wszystkiego co najlepsze w tym poświąteczno -noworocznym czasie życzę i kolejnych dzieł krawieckich i nie tylko życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Dziękuję za życzenia, ja dość późno piszę z racji, że miałam problem z internetem.
      Wszystkiego dobrego na nowy rok - pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ja też czekam na efekt końcowy! Już na tym etapie pracy widać, że sukienka jest piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... sukienka robi wrażenie, a jeszcze bardziej kiedy klientka jest bardzo uśmiechnięta i mega zadowolona, że spełniłam jej marzenie i oczekiwania co do projektu - pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego na nowy rok :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki