Krateczka uszyta na lato / Sukienka ? A może spódnica i bluzka ?

Kolejna uszyta kreacja ... Sukienka ? 
A może spódniczka i bluzka ?
Czytaj dalej ...

Z bawełny w drobną krateczkę uszyłam,
bluzeczką i spódnicę kopertową.
Kreacja powstała spontanicznie, 
chciałam coś luźnego na upalne dni.
Spódnica opracowana na bazie
konstrukcji spódnicy podstawowej.
A bluzka uszyta bez wykroju,
szyłam tak jak sobie wycięłam
a wszystko zbierałam zaszewkami.

Pomysł spontaniczni: Iwakki
Wykrój: Iwakki
Szycie: Iwakki
Materiał: zakup ponad 2 metry za 2 zeta
w sklepie z odzieżą używaną  :)

Inspiracja: styl Melanii Tramp, gdzie wystąpiła
w różnych stylizacjach karteczkowych.



Zapraszam do oglądania sielankowej sesji zdjęciowej.


























 W następnym poście zrobię zestawienie,
spódniczka z inną górą, jak i bluzka np. do spodni.
Zaprezentuje również szycie i detale z bliska.

Do następnego - Pozdrawiam Ewa Iwakki. 

Komentarze

  1. Nooo, kochana... Wykoncypowałaś coś wspaniałego! Byłam pewna, że to sukienka, a tu taki myk 😉 Brawa wielkie. Zakochałam się 🖤 W ogóle całość mi się bardzo podoba, łącznie z typem obuwia i tym czymś co masz na ręku. Bardzo me gusta 👍👍👍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję Ci bardzo :) Z sukienki zrobiłam czarny mary i są dwie sztuki uszyte :P Uwielbiam kowbojki tylko w PL jakoś dziwnie w nich chodzić patrzą na Ciebie jak na wariatkę :)
      Super, że moja stylizacja wpadła Ci do gustu. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetny pomysł, wspaniale szyjesz. Strój podoba mi się na całego, mój styl. Kapelusz pięknie wszytko dopełnia. Sesja zdjęciowa piękna, bardzo lubię takie sesje pełne natury. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    Perfekcyjna na letnie upały, jakie teraz mamy :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu,
      Dziękuję i się sprawdza na upał, luźno i wygodnie nie męczy się ciało. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki.

      Usuń
  4. Bardzo fajny zestaw, nie jestem fachowcem ale myslę że dużo energii włożyłaś w jego wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zabawy było przy marszczeniu falbanki do spódnicy :)

      Usuń
  5. No moja droga, zrobić coś z prawie niczego - to się nazywa talent.
    Szacun. Jest świetnie! Piękne zdjęcia.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, szczególnie te w kapeluszu!!!
    A zestaw świetny! Można z nim fajnie kombinować:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... Właśnie będę kombinować na następne stylizacje i nowe posty ;P Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki