Sukienka w stylu Counrty + dodatki Iwakki

Uwielbiam styl Country.
Ten styl bardzo często pojawia się w moim codziennym życiu.
Dla mnie osobiście, jest wygodny a w upalne dni sprawdza się rewelacyjnie.
Nic mnie nie uciska, przewiewny ubiór i jeszcze raz wygoda.
Sukienka została zakupiona w sh za 2 zł.
Góra sukienki była nie wykończona, ramiączka za szerokie,
a sukienka domagała się naprawy.
Drugi problem jaki pojawił się w tej sukience, brak podszewki.
Nie chciałam wszywać do niej podszewki,
ponieważ ta sukienka ma być luźna i wygodna.
Pomyślałam, że uszyję osobną haleczkę.

Zapraszam na sesję zdjęciową.

Sukienka lniana: DIY Iwakki  / Zakup sh 2 zł
Kamizelka: Projekt / Wykrój / Szycie Iwakki
Haleczka: Szycie Iwakki
Pasek z motylem: Iwakki


Tutaj wykonałam inny odcień kolażu aby poczuć ten klimat Country.
Inspiracja: Country, Western, upalne lato oraz klimat wiejski.


Do stylizacji założyłam kowbojki, gdzie był to mój ostatni zakup w Holandii.
Obiecałam sobie, że styl Country pojawi się w moim życiu :)
Taka moja motywacja aby coś robić w swoim życiu ...




Kamizelkę uszyłam z jeans-u w ubiegłym roku






Haleczka uszyta jest do wysokości talii,
na górze wykończona szeroką gumką a dół obszyty koronką.
Na fotografii chciałam pokazać jak prezentuje się pod sukienką.







Pasek był bardzo zniszczony, była jakaś kokarda.
Kokardę wywaliłam a środek paska zszyłam od nowa i przeszyłam motyla.
A płot to moje wejście do raju :)


A za płotem taki mój mały sad i warzywniak.
W tym roku słoneczniki zaszalały i rosną intensywnie.


Postanowiłam, że każdy słoneczny dzień wykorzystam
aby nie marnować lata, uwielbiam gdy słońce świeci.
Dodaje mi to siły aby nie poddawać się ...
Pozdrawiam i do zobaczenia na kolejne pomysły - Iwakki.

Komentarze

  1. Świetny styl! Sukienka i kamizelka idealnie współgrają! Jeszcze ta sceneria! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych słoneczników Ci zazdroszczę, ja nie mam ogrodu- zreszta w tym roku mamy upały od 2 miesięcy i nawet drzewa straciły mnóstwo liści. Sukienka jest śliczna i genialnie podkresla Twoją boską figurę :-) Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w tym roku pierwszy raz mam słoneczniki :) Upały są, tylko w górach mniej dokuczliwe tutaj są chłodne wiatry a wieczorem jak zejdzie słońce jest cudownie chłodno. Sukienka również mi się podoba a do boskiej figury jeszcze mi daleko, dziękuję za komplement. Miłego weekendu - Pozdrawiam.

      Usuń
  3. ta kamizelka jest rewelacyjna! , po tej miniówce z frędzlami to chyba będzie mój kolejny projekt :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super to czekam na efekt końcowy Twojej pracy i stylizacji :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki