Stylizacje / Szycie Iwakki 2018 / Podsumowanie

Zapraszam na podsumowanie projektów Iwakki w 2018 roku.
W tym roku postanowiłam skupić uwagę na projekty,
 które potrzebowałam i brakowało w mojej szafie.
Nie szyłam zbyt szybko, miałam dużo czasu na szycie.
Ten rok był przemyślany i spokojny.
Był to rok bez spiny, bez statystyk na blogu, FB czy na Instagram.


Zaczynam od Nowego Roku 2018

STYCZEŃ 2018
Powstał plecak workowy, który poszedł na licytację WOŚP.


LUTY 2018


 MARZEC 2018
Golf / Kurtka / Komin Szycie Iwakki.
Opis tutaj >> HOT: Minimum


 KWIECIEŃ 2018
Zrealizowałam mój projekt na indywidualne zamówienie.


MAJ 2018
Bluzka / Spódnica / Szycie Iwakki.


 Spódnica w paski / Iwakki.




CZERWIEC 2018


Sukienka "Dziki ogród" Projekt / Szycie Iwakki.




LIPIEC 2018
Bluzka / Spódnica / Podszewka / Szycie Iwakki.


Torebka Iwakki.


SIERPIEŃ 2018


Spódnica/ Torebka / Szycie Iwakki.




WRZESIEŃ 2018
Spódnica tiulowa / Iwakki.




PAŹDZIERNIK 2018






LISTOPAD 2018


GRUDZIEŃ 2018
Ostatnie zamówienie Iwakki pod koniec roku :)




I pod koniec roku przed Świętami powstała "mała czarna".
Sesja zdjęciowa i opis sukienki zapraszam w Nowym Roku 2019 :)

A śnieg w górach pojawił się w pierwsze dzień świąt BN. 



Wszystkich dzianin i tkanin nie wykorzystałam.
Projekty zostawiam na później,
jakoś nie było mi po drodze aby je zrealizować.


Dziękuję za Wasze wsparcie, obecność na moim blogu.
Życzę Wam na Nowy Rok 2019 
wspaniałych projektów, kreatywności
wytrwałości w szyciu aby Wasza przygoda z szyciem trwała wiecznie.
A ja zapraszam Was na kolejny rok z Iwakki.
Nic nie planuję wszystko powstaje u mnie spontanicznie,
szyję to co potrzebuję.
Moje postanowienie Noworoczne z 2018 roku  spełniło się
aby pracować w górach w moim zawodzie.
Szyję jako Iwakki a również szyję zawodowo,
spełniam się podwójnie :)
I tego również Wam życzę aby wytrwać w własnych postanowieniach.
Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia w 2019 roku.

Pozdrawiam i do zobaczenia Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Piekne projekty :)) Teraz czekam na mala czarna, bo ciekawie sie zapowiada. Zycze powodzenia w 2019.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa jesteś i bardzo utalentowana!
    Świetne stylówki!
    No i te góry w tle!:D
    Wszystkiego najlepszego życzę Ci w Nowym Roku!!!
    Moc szyciowych wyzwań!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      No góry dodają uroku do całej mojej stylizacji :P
      Również życzę wszystkiego dobrego i tego zdrowia dla Ciebie.
      Życzę MOC stylizacji do pracy są mega ciekawe !!!
      Pozdrawiam serdecznie - Buziaki.

      Usuń
  3. Cześć,
    Gratuluję takich wspaniałych ubrań i życzę wielu więcej w 2019 :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję bardzo, wiele kreatywności życzę w 2019 roku.
      Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  4. I bardzo dobrze, że bez spiny! W tym całym zamieszaniu najważniejsze, żebyś miała satysfakcję z blogowania, a nie o to, żeby to był przykry obowiązek. Tak trzymaj!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    P.s. Dla mnie torebka i szmizjerka wygrywają (choć wszystkie Twoje projekty są super)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam satysfakcję, tworzę powoli z myślą jak wykończy projekt.
      Super, że znalazłaś coś dla siebie, że trafiłam z któryś moich stylów :)
      Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  5. Oj trafiłaś, trafiłaś - w samo sedno. Zresztą jak co roku. Od dawna jestem wielką fanką Twoich projektów :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety miło mi bardzo, pozostaje mi tylko zaprosić Cię na 2019 rok.
      Choć nie wiem jakie powstaną projekty. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki