Stylizacja na zimę biało - czarna

Kolejną stylizację zrealizowałam biało-czarną.
Otrzymałam biały sweter zakupiony w sh,
który ma bardzo długie rękawy.
Golf był przy żółtawy, rękawy brudne.
Wyprałam go w płynie do wełny i wszystkie plamy zeszły.
Wpadałam na pomysł aby dodać coś jeszcze do tego swetra.
Zostały mi skrawki z eko skóry i wykonałam łaty w serca.
Wszystko przeszyłam ręcznie aby nie uszkodzić swetra.



Do stylizacji założyłam własną spódnicę,
Spódnicę miałam również w poście:






Ubrałam się na cebulkę gdzie temperatura w górach dochodzi już do - 4.
A pod spód miałam małą czarną, gdzie wcześniej pokazałam w poście:


Sweter założyłam na sukienkę. 
W ten sposób mam dla złudzenia, prostą, klasyczną spódnice.










A co miałam na sobie:

Sweter: sh za 2 zł.
Torebka: sh za 2 zł.
Sukienka mała czarna: Iwakki.
Spódnica z pół koła: Iwakki.
Kapelusz: prezent od Mamy na 16 urodziny.

Serce z eko skóry wykonałam z resztek,
 które zostały mi z uszytej sukienki i spódnicy z kolekcji 2014.

Zapraszam na kolejne projekty, pomysły, własny styl - Pozdrawiam Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Świetny refreszing swetra! Fajna stylizacja :)I ten kapelusz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę sweter jak nowy i jaki trendy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducha na swetrze to wspaniały pomysł! Bosko wyglądasz w tym kapeluszu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za świetny pomysł. Te czarne serca dodały fajnego klimatu i teraz sweterek jest niepowtarzalny i przyciąga wzrok. Cały zestaw i to wobu wersjach z wąskim i szerokim dołem bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sweter był dla mnie taki nudny a że mam dużo resztek to wpadłam na pomysł aby zrobić coś z eko skórą. Zrobiłam trzy zestawy, które już mam na Wigilię wersję elegancką a na pierwszy dzień świąt spódnica jako "mała czarna" a na drugi dzień świąt spódnica z pół koła. Mam zaoszczędzone miejsce w pakowaniu. Pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  5. Wspaniała stylizacja, sweterek jest mega słodki. Tak mi przypomniałaś o mojej czarnej spódnicy z tasiemką na dole! też miałam podobną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i super, że miałaś podobną spódniczkę.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Wow! Świetna całość, bardzo spójna. Swetrowi dobrze z tymi sercami. Piękna i Twoja spódnica i sukienka - obejrzałam dokładnie ;) Spódnica na sukienkę - takie patenty, to ja lubię ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja zielona robieniem na drutach to rodzinka szuka jakieś perełki dla mnie w sh. Czasami są uszkodzone, brudne to ratuję jak mogę i nadaję im drugi życie. Lubię robić coś innego i z jednej kreacji mogę być przecież dwie, a tak nie trzeba szyć dodatkowej spódnicy czarnej. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Komplet jest genialny, bardzo podoba mi się sweter ozdobiony sercami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten zestaw. Fajnie, że ozdobiłaś ten sweter, nie jest teraz nudny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam na moim blogu. Zapraszam serdecznie do śledzenia moich pomysłów szyciowych. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. you look great dear!! like your style.
    I am you new follower, hope you follow me back.please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki