Sukienka bordowa dla dziewczynki / Świąteczny klimat

Sukienka została zaprojektowana i stworzona dla małej dziewczynki.
Konstrukcje i wykrój opracowałam sama.
Sukienka została uszyta z myślą o kolacji wigilijnej.
Powstała taka świąteczna sukienka.
Nie mam modelki, manekina
 aby pokazać cały efekt końcowy.
Sukienkę sfotografowałam tak aby pokazać 
wzór i wykończenie.

Podsumowanie:
Sukienka / Projekt / Wykrój / Szycie Iwakki.
Materiał: dzianina około 1 metra / zakup w mojej pracy.


Stworzyłam mały projekt oraz wykrój w skali 1:4
aby pokazać nad czym pracowałam. 


Mankiety, serce i pasek uszyłam z aksamitu.



W tyle jest małe pękniecie a ja mówię na to łezka :)
I tył zawiązuje się na cieniutką wstążeczkę.





Dół sukienki wykończyłam od środka lamówką atłasową.
A dekolt wykonałam w prosty sposób, bez żadnej lamówki, obłożenia,
obrzuciłam owerlokiem i mała stębnówka.
Dzianina jest bardzo mięsista i bez problemu nie będzie się rozciągać.
Jak zwykle uszyłam wszystko po Iwakki-emu :)

Sukienkę zrealizowałam jako prezent mikołajowy.
Zakapowana paczka i wysłana.
W tym roku zrobiłam prezent dla kogoś, kogo nie znam,
spełniłam takie małe marzenie.

Pozdrawiam i zapraszam na kolejne pomysły Iwakki.

Komentarze

  1. Idealna sukienka na specjalna okazje. Ale Ci sie udalo dobrac dzianine z aksamitem - kolory stonowane, ale fakturalnie ciekawy kontrast. Piekny present.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W pracy mam dostęp do dzianin i tkanin gdzie mogę dotknąć, zobaczyć, dopasować, czasami się zastanowić a potem zakupuje coś dla siebie a potem w domku sobie tworze po mojemu :)

      Usuń
  2. Cześć,
    Oo, to był ten prezent, o którym pisałaś :) śliczna sukienka, naprawdę kawał dobrej roboty. Mam nadzieję, że jej nowa właścicielka jest bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu, tak, to ten prezent. Dziękuję bardzo :)
      Sukienka spakowana, wysłana i czekam jak na szpilkach czy wszystko pasuje dla małej dziewczynki. Pozdrawiam serdecznie, Ewa :)

      Usuń
  3. Ależ piękna ta sukienka. Gratuluję projektu i wykonania.
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! I widać, że od serca szyta:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o tak to prawda. Wiem, że sukienka wywoła szok i zachwyt u rodziców dziewczynki a dziewczynka jeszcze mała, nie wie co to projektowanie i szycie :P Prezent był zaskoczeniem - Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. U Ciebie jak zawsze cuda! I z sercem! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moc pracy rąk i myśli oddane dziełu - to najlepszy prezent, jaki można dać i dostać. Oby obdarowana doceniła 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... Z tego co wiem to rodzice w szoku i najpiękniejszy prezent na świętą :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki