Bluzeczka w krateczkę na lato

Przedstawiam bluzeczkę w krateczkę biało-czarną,
abyście z bliska mogli zobaczyć detale i wykończenie.
Do bluzki założyłam spódnicę.
W upalne dni nie dam rady nosić spodni :)
Już trzeci tydzień chodzę w spódniczkach i w sukienkach.

Bluzka / Wykrój / Szycie Iwakki.
Tutaj cały zestaw w krateczkę, bluzka + spódniczka kopertowa.

Dekolt bluzki wykończony na gumce,
aby mógł utrzymać się na ramionach.
Do bluzki zrobiłam paseczek,
który na dole jest poszarpany celowo.

Do bluzki założyłam wygodną luźną spódnice z jeans-u.
Spódniczka zakupiona w sh za 2 zeta.
A ja tylko naprawiłam zamek.
Stylizacja powstała wygodna z trampkami.










A co to za okno ?
Opis na Instagram dla ciekawych :)
Zapraszam  >>  @ewa_iwakki



Następny post, zaprezentuje inne zestawienie z spódniczką kopertową.
Zapraszam i pozdrawiam  / Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Imponująca sesja, szczególnie na tle cegły.A bluzka idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Witam i zapraszam na mój blog. Miło że, pojawiłaś się i zostawiłaś komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki.

      Usuń
  2. Cześć,
    O, chyba przez przypadek wysłałam Ci maila a nie komentarz ;)
    Napisałam, że bardzo mi się bluzka podoba, bo jest lekka i zwiewna i idealna na lato :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu,
      Tak dostałam e-mail od Ciebie. Super, że podoba Ci się moja bluzeczka. Pozdrawiam serdecznie, Ewa Iwakki.

      Usuń
    2. Ojej, przepraszam za zamieszanie! Tak to jest, jak się pisze na szybko na kolanie ;) na przyszłość będzie używać komentarzy :)
      Pozdrawiam,
      Kasia

      Usuń
    3. Nic się nie stało, przynajmniej wiem, że dobrze e-mail chodzi :)
      Pozdrawiam - Ewa.

      Usuń
  3. Miałam kiedyś podobną bluzeczkę!
    Śliczna jest!
    I piękne zdjęcia w tym okienku:))
    Panienko z okienka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie :)
      Dziękuję :)
      Okno małe z pracowni będzie a potem w przyszłości przeniosę się na strych. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Piękna jest bluzeczka :D a jak ubierzesz ją do jakiegoś jaskrawszego dołu uważam, ze jeszcze bardziej zyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokładnie, bluzką można wyeksponować innym dołem :P

      Usuń
  5. Uwielbiam taką krateczkę, bardzo podoba mi sie fason Twojej bluzeczki. Kolczyki fajnie kontrastują w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to podziwiam wszelakie uszytki i dziergane rzeczy.
    Jest pięknie i już.
    Zdjęcie w oknie - super!
    Moc pozdrowień posyłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki