Sukienka z dzianiny / Mała czarna na zimę

Sukienka mała czarna została uszyta z dzianiny.
Powstała taka prosta i klasyczna.
Bez podszewki, bez zamka.
Z cięciami, rękaw długi,
a rozporek chciałam zakładany aby 
rozchodził się na kolanie.

Projekt powstał w 2018 roku.

Projekt / Wykrój / Szycie Iwakki.
Materiał: 1,5 metra dzianina zakup w mojej pracy.
Naszyjnik: Postanowiłam zakładać projekty Polskich Projektantów Mody.
Działo ręcznie wykonane Milita Nikonorov.


Z bliska można zobaczyć jaka jest dzianina.
A dekolt wykończyłam elastyczną lamówką do dzianin.



Pierwsza sesja zdjęciowa zrealizowana w pierwszy dzień Świąt BN.









 Druga sesja zdjęciowa została zrealizowana w dzień Sylwestra.
Śnieg pojawił się nagle w górach i szybko zniknął.
I ponownie pojawił się śnieg z podwójną siłą opadów.
Kotlina Kłodzka sparaliżowana.
A wszystko można zobaczyć na Instagram
Życie / Szycie Iwakki w górach:









Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kolejne pomysły, projekty - Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Sukienka pieknie lezy, swietnie ja dopasowalas. Naszyjnik doskonale ozywia cala stylizacje ... a sniegu zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najpierw kupiłam ten naszyjnik, czekałam kiedy przyjdzie. Przyłożyłam do materiału i wiedziałam jaki fason sukienki uszyję :) Właśnie chciałam aby ta biżuteria zrobiła taki mały szał ... A śniegu teraz mam tyle, że jestem zakopana u siebie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Love your creation .it look very trendy.its beautiful black dress. you look beautiful.
    New post on my Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  3. No, jakbym siebie widziała. Zdecydowanie moje klimaty sukienko-stylówkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,
    Rewelacyjna! Nawet z dresówki potrafisz zrobić elegancką sukienkę. Najlepsze jest to rozcięcie :) śliczna jest!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Dziękuję bardzo a chciałam taką sukienkę z grubej dzianiny na zimą w górach. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Prosta, klasyczna, ponadczasowa :) Świetnie wygladasz :)
    Pozdrawiam w Nowym Roku i życzę dużo świetnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam również i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2019 i wiele kreatywności !!!

      Usuń
  6. Taka sukienka nigdy się znudzi. Jest uniwersalna.:)
    Oby Nowy Rok był dla Ciebie również pełen wspaniałych pomysłów.
    Pozdrowionek moc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę również kreatywności na Nowy Rok 2019 i dużo zdrowia. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki