Bordo-Love / Bluzka + Spodnie cz.2

Bluzeczkę z dzianiny pokazałam Wam w ostatnim poście:

Bluzeczką zestawiłam z spodniami,
które uszyłam w 2014 roku.

Tył bluzki jak można zauważyć jest zawiązywany.
Zrobiłam ozdobę w stylu gorsetowym.
Moja inspiracja do bluzki:
- styl gotyk, ubiory z czasów średniowiecza,
które kiedyś były tylko zawiązywane w tyle lub na bokach.

Spódniczka / Bluzka / Spodnie / Szycie Iwakki.






 Bluzka została skrojona tak aby tył był dłuższy
a przód krótszy.








 W spodniach na tyle wszyłam zamki metalowe.
Spodnie do dziś mi służą.
A tutaj sesja z 2014 roku.
Na fotografii / Żakiet / Bluzka miasto / Kurtka / Koszula  i Spodnie. 
A wszystko pomysł / wykrój / szycie Iwakki 2013-2014 r.


Zapraszam na kolejne posty i moją kreatywność.
Odświeżyłam mój blog aby strona była bardziej przyjemna dla oka
a moje fotografie były bardziej widoczne na jasnym tle.
Pozdrawiam i do zobaczenia na blogu - Ewa Iwakki.

Ps. Dziękuję za pomoc od strony Agi z blogu Dalwi szyje
gdzie mogłam odświeżyć mój blog :)

Komentarze

  1. Podobaja mi sie zmiany na blogu, a polaczenie bluzki ze spodniami jest bardzo udane. Te spodnie widze pierwszy raz i podziwiam ich wielostronne zastosowanie - mozna je nosic na elegancko, no i na co dzien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam napisac - swietne logo :))

      Usuń
    2. Dziękuję :) Spodnie uszyłam w 2014 roku jeszcze jak byłam w Holandii i do dziś je noszę.

      Usuń
    3. A logo wykonałam sama na samym początku istnienia strony i bloga. A Karolina z bloga
      karografia.pl pomogła mi je wstawić do nowego szablonu. Chciałam aby był widoczny i opis czym się zajmuję. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również za pomoc przy nowym szablonie :)
      Pozdrawiam serdecznie Ewa Iwakki.

      Usuń
  3. Cześć,
    Ale ładny wygląd strony. Masz rację, jest sporo czytelniejsza.
    Naprawdę super są te spodnie. Idealnie podkreślają kształty :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu, dziękuję.
      Spodnie sprawdzają się dla mnie przez tyle lat.
      A szablon na blogu to również zmiana dla moich czytelników aby było im tu wygodnie i na długo pozostali u Iwakki.
      Pozdrawiam serdecznie, Ewa Iwakki.

      Usuń
  4. O! Jakie ładne logo i strona! :))) Bardzo na plus!
    A bluzka z tymi spodniami wygląda fantastycznie!!!
    Jest pazur!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a logo mojego autorstwa :)
      Super, że zmiana na blogu i moja stylizacja przypadła Ci do gustu. Rozgość się na moim blogu z filiżanką kawy.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Super teraz wygląda Twój blog !! Jest różnica !! Pięknie! Dziękuję, że o mnie wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki