Yellow dress / Żółta sukienka na wiosnę

Sukienka została uszyta 5 lat temu w Holandii.
Nigdy nie zrobiłam sesji zdjęciowej w plenerze.
Sukienka przechodzona wielokrotnie i nic jej się nie stało.
Dla mnie do dziś kolor mody na każdą wiosnę.
Uszyta z dzianiny ale 100 % bawełna.
Dodatkiem sukienki są ozdoby:
koronka i ćwieki.

Podsumowanie:
Sukienka z dzianiny / Projekt Iwakki 2014
Wykrój / Opracowany w szkole mody / Iwakki 2014
Szycie Iwakki.
Materiał: 1,5 m dzianina zakup w NL.



Do sukienki założyłam legginsy z eko skóry.
Dodatki czarne a kolczyki żółte.




Do sukienki założyłam ramoneskę i buty w stylu " babciny" :)



Stylizację zmieniłam i na drugi dzień ubrałam czarne rajstopy.











Do sukienki wybrałam plecak czarny gdzie gwiazda jest cała z ćwieków.
A u mnie już widać wiosnę.


W górach nie chodzę w szpilkach.
Ubrałam wysokie buty aby Wam pokazać
jak prezentuje się sukienka z dresu na szpileczkach.


A tu ciekawostka dla Was.
Tak realizuję sesję zdjęciową na mój blog i instagram.
Latam po górach z całym sprzętem i z butami na przebranie :)


Moja sukienka została już pokazana na blogu,
tylko w moim studio w Holandii.
Opis tutaj >>> Dresowa sukienka Iwakki

Pozdrawiam i do zobaczenia na blogu.
A na realizacje od Iwakki, wykroje, szycie znajdziecie tutaj na stornie

Komentarze

  1. Sukienka jest swietnie uszyta, dlatego czasu na niej nie widac. Pieknie to wszystko wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    Mam uszytą praktycznie identyczna. Nie ma kieszonek i koronek, ale też ma reglanowe rękawy i jest niebieska :)
    Twoja jest naprawdę wiosenna! Śliczna :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu, o super, że masz taką identyczną sukienkę, teraz jesteśmy na czasie z naszymi trendami :P
      Dziękuję lubię kolor żółty a zwłaszcza na wiosnę.
      Pozdrawiam serdecznie, Ewa Iwakki.

      Usuń
  3. Wyglądasz jak wiosenne słoneczko w tej sukience , jej fason a może kieszonki kojarzą mi się z modelem Chanel :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      A nawet nie zwróciłam uwagi że, stworzyłam model podobny do stylu Chanel :)

      Usuń
  4. Świetna kiecka!!! A w zestawie ze szpilami - ekstra!!!
    Chyba też taki zestaw do zdjęć sobie sprawię:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szpilki tylko do sesji w górach tylko wygodne buty na spacer. A zestaw rewalka sprawdza się w plenerze.

      Usuń
  5. Bardzo fajna sukienka, brawo ☺️ Podoba mi się z tymi butami nie-szpilkami 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mi się podoba na płaskim obuwiu. A na obcasie to tylko prezentacja dla klientek, że też w takiej sukience można w mieście chodzić w szpilkach. Każdy ma swój styl i wygodę. - Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Powtarzam się, wiem, ale jesteś zdolny Pracuś.
    Piękna sukienka, no i w żółtym Ci do twarzy.
    Jak zawsze super widoki.
    Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ma śliczny, a i fason taki, że zawsze będzie można ją założyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fason sukienki do każdych butów :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. śliczna sukienki i ten kolor! Super! ze szpilkami wygląda ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki