Bordowo-welurowe Love / Bluzka + Spódniczka cz.1

Bluzkę i spódniczkę uszyłam jakiś czas temu.
Przedwiośnie to taka pora gdzie jest na pograniczu,
koniec zimy i dużo wcześniej przed wiosną.
Kolor bordo wydał mi się w sam raz aby pokazać go,
 gdzie nie ma jeszcze zielonych drzew.

A z czego i jak uszyłam moją kreację ?

Bluzka / Projekt / Wykrój / Szycie Iwakki.
Materiał: dzianina, został mi kawałek z sukienki dla dziewczynki.
Dokupiłam tylko 70 cm na rękaw aby zrobić bluzkę z dł. rękawem.

Spódniczka / Projekt / Szycie Iwakki.
Materiał: welur.


Jak można zauważyć tył bluzeczki 
wykonałam na wzór gorsetu. 
Chciałam bluzeczkę jakoś wyróżnić.
Na cięciach wszyłam pętelki i przeciągałam wstążkę.
  



A spódniczka jest uszyta z całej szerokości materiału.
Tylko jeden szew na bloku a góra marszczona gumką.
Z nie całego 0,5 metra powstała taka dł. spódniczki.





















Całość bluzki zaprezentuję w drugiej odsłonie do spodni
a to będzie osobny post :)


Tutaj można zobaczyć sukienkę bordo dla dziewczynki,
gdzie z pozostałości wykorzystałam spore resztki
 i uszyłam dla siebie kreacje.

Zapraszam na kolejny wpis na bordo, do zobaczenia, pozdrawiam Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Ale to super wymyśliłaś. Kolor śliczny i bardzo twarzowy.
    Też lubię bordo.
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda jak sukienka!
    A tył bluzki baaardzo w moim stylu:D
    Super fotki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miał być taki zamiar :)
      Dziękuję, lubię tworzyć po swojemu.

      Usuń
  3. świetna całość, i spódnica, i bluzka bardzo mi się podobają :) super pomysł z tym wiązaniem z tył! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw;) Bardzo fajnie wygląda ta wstawka z tyłu, a spódnica świetnie się układa;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki