Sukienka dzianinowa w kolorowe ptaszki - kwiatki

Witajcie !!!
Sukienka została uszyta na początku wiosny.
Przechodzona, wyprana a sesji brak.
Pogoda bardziej pochmurna, deszczowa
a sukienka w sam raz stworzona na taki klimat.
Do sukienki zainspirowała mnie Melania Tramp.

Podsumowanie:
Materiał: zakup w Holandii 2015 / 3 metry.

Projekt: Hmmm nie jest mojego autorstwa, 
ponieważ zrobiłam kopię z stylu Melania Tramp.

Wykrój: oczywiście mojego autorstwa / Iwakki.
Szycie: Iwakki.


Tutaj z bliska można zobaczyć moje szycie i wykończenie.



Do pierwszej stylizacji założyłam trampki.









A do drugiej stylizacji założyłam szpileczki.





Nie mogłam się zdecydować które buty założyć.
Dla mnie sprawdzają się trampki w górach :)








Po krótkiej nieobecności, wracam do Was.
Moje postanowienie noworoczne osiągnięte w 2019 roku.
W lutym intensywnie rozpoczęła kurs na prawo jazdy
A w Maju egzamin zaliczony pozytywnie za pierwszym razem.
Teraz będę mobilną projektantką mody.
Była chwila radości a potem wstrętny miesiąc Maj, 
zimny, mroźny w górach, zabrał mi kocurka Carloska :(
Zawsze był przy mnie, przy sesji zdjęciowej, przy szyciu 
a nawet przy pisaniu bloga.
Ten miesiąc ogólnie był ciężki ...


Zapraszam na kolejne stylizacje a pojawią się groszki.
Obym tylko podniosła się i z przyjemnością pisała blog dla Was.
A w między czasie remontuje się pracownia Iwakki.
Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Przykro mi z powodu Carlosa. Gratuluje prawa jazdy. Sukienka jest piekna. Ciesze sie, ze bedziesz wiecej pisac na blogu. Zycze slonca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Powoli podniosę się i wrócę do pisania. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Cześć,
    Na pewno jest w kocim raju. Sukienka wyszła przepięknie, ale nie kojarzę oryginału. Będę musiała wygooglac ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu, pewnie tak i jest mu tam dobrze.
      Dziękuję, że podoba Ci się ten fason sukienki. W sumie nie jest to oryginał, inspirowałam się wszystkimi sukienkami aby zachować styl Melanii Tramp. Pozdrawiam serdecznie, Ewa Iwakki.

      Usuń
  3. Szkoda kotka...:(
    Takie to życie czasami...

    Ale byle do przodu. Gratulacje za zdane prawko i za piekną sukienkę:)
    Widziałam inspiracje do niej na insta. Naprawdę Ci się udała!
    No i pasuje doskonale zarówno do szpilek, jak i trampek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( ojjj boli ... oby do przodu. Dziękuję a sukienka to taki mój styl gdzie bardzo uwielbiam styl MT :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Sukienka śliczna. I pięknie w niej wyglądasz :)
    Gratulacje, teraz będziesz śmigać za kierownicą...
    A kicia szkoda...
    Tycka mojej Ani też już nie ma, ale Ania odeszła pierwsza...
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sukienka w sam raz za kierownicę, wygodna i będzie mi służyć :)

      Rozumiem, boli bardzo jak odchodzą bliscy :( A zwierzaki to też jak rodzina :( Czas leczy rany, pozdrawiam bardzo gorąca, uściski.

      Usuń
  5. Piękna sukienka w obu wersjach :) Co do zdjęć i tempa realizacji sesji, skąd ja to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna sukienka, masz wielki talent. Gratuluję zdanego prawa jazdy. Bardzo mi przykro z powodu kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ból jeszcze będzie długo po stracie kotka.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Podoba mi się ten fikuśny nadruk oraz dokładne wykończenie sukienki,widać że jesteś perfekcjonistką :-) Szkoda kotka, może powinnaś przygarnąć jakieś młode zwierzątko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo :) Ojj jeszcze żyję Carloskiem, może kiedyś pojawi się kolejny kot przed moim domem. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki