Sukienka kopertowa na upały

Sukienka kopertowa została uszyta z wykroju
 spódnic kopertowych.
Wykorzystałam wykrój spódnicy i na jej podstawie opracowałam górę
i tak powstała sukienka kopertowa.
Sukienkę uszyłam z myślą o upałach.
Do podkroju pachy zrobiłam takie
małe marszczone motylki.

Małe podsumowanie:
Wykrój opracowany z spódnicy kopertowej / Iwakki.
Szycie / Iwakki.
Materiał: wykorzystałam ponad 2 metry 
który zakupiony  został w mojej pracy.




 Wykrój opracowuje na papierze szarym,
gdzie najpierw powstaje konstrukcja ubioru 
a potem zajmuje się modelowaniem.



A dekolt wykończyłam lamówką z tego samego materiału.


A motylki obszyte mereżką.


A cały dół został nie wykończony
 gdzie wyciągałam niteczki aby zrobić taki efekt
który widzieliście w spódniczkach kopertowych.


A sukienka zawiązywana jest na boku paseczkami.





















A tutaj można zobaczyć jak sukienka
w tych kolorach wygląda wieczorem.








I tutaj macie ten sam efekt wykończenia:
Nr 1 spódnica kopertowa kratka biało - czarna.
Nr 2 sukienka kopertowa.
Nr 3 spódnica kopertowa kratka czerwono - szara.
Opis tutaj >> Spódnice kopertowe w kratkę na lato.


Zapraszam na kolejne pomysły Iwakki.
Pozdrawiam i do zobaczenia Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Cześć,
    Uwielbiam kopertowe sukienki. To chyba najbardziej kobiecy krój na ziemi. Podkreśla to co trzeba i ukrywa to co niekoniecznie trzeba eksponować :D Fajnie połączyłaś te wykończenia. Tu lamówka, tu brak obszycia. To nadaje sukience niesamowitego stylu. Jest w 100% Twoja!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dokładnie, podkreśla to co ma podkreślać :)
      Dziękuję, no tak sukienka uszyta po mojemu.
      Pozdrawiam serdecznie, Ewa.

      Usuń
  2. Witaj bardzo ładny krój i pięknie wypukla twoją figurę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super w tej sukience, widac że jest z klasą, zwiewna idealna na lato. Kolorek bardzo ładny, pasuje do ciebie . A zdjęcia są mega.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki