Sukienka w kwiaty / Projekt / Wykrój / Szycie Iwakki

Sukienkę uszyłam w ubiegłbym roku,
Materiał zostawiłam na własną sukienkę.
Projekt sukienki zmieniłam, wykonałam bez podszewki i bez zamka.
Chciałam aby wersja tej sukienki była luźna.
Sukienkę uszyłam na początku marca i wstępnie
miałam zaprezentować się w niej na wesele.
Kwiecień był bardzo zimny, deszczowy i szybko podjęłam decyzję 
na uszycie nowej kreacji a była to sukienka w róże.
Sukienkę zarezerwowałam na poprawiny a jednak nie poszłam.

W sukience tej zrezygnowałam z karczka,
kieszenie wykonałam tak jak zaprojektowałam
a tył zrobiłam ozdobny, zawiązywany na wstążkę.

Projekt / Opracowanie wykroju / Szycie: Iwakki.
Wykrój jest moją własnością, opracowany na moje wymiary.
Materiał: zakupiony w Holandii.
Rodzaj tkaniny bałwana z domieszką lycry.


Dekolt oraz kieszenie wykończyłam lamówką w kolorze fiolet.
Podkrój pachy wykończyłam lamówką w kolorze łososiowym.








Tył zawiązywany a z tej samej tasiemki wykonałam wiązanie na balerinki.



Wersja sportowa:
dodałam sweterek  oraz trampki do sukienki.



Bez problemu wygodnie się w niej poruszam.
Dół zrobiłam w literę A, cała sukienka ma przypominać ten kształt.




Jako dodatki ubrałam balerinki z czerwonych wstążek zmieniłam na łososiowe.
Obrus uszyłam na stół z zasłonki,
który wykorzystałam do sesji zdjęciowej.



A moja inspiracja do tej stylizacji jak zwykłe:
- styl wiejski;
- kwiaty ogrodowe, piwonie;
- kwiaty polne.


Zapraszam na kolejne pomysły i projekty Iwakki.

Komentarze

  1. Świetna sukienka z pięknego materiału. Baleriny też bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita sesja zdjęciowa. Sukieneczka cudna a obrusik boski. Moc uścisków przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa a zdradzę, że fotografie są mojego autorstwa, tylko aparat, statyw i ja z uśmiechem ustawiona do aparatu. Praca nad sesją zdjęciową trwa pół dnia aby fotografie wyszły ... takie moja druga pasja :) - Pozdrawiam również bardzo serdecznie :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, sceneria sielska i urocza. Sukienka jest przepiękna w sam raz na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem sukienka wygląda jak druga skóra , idealnie stworzyłaś ten wykrój strasznie mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, dziewczęca sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uszyłaś piękną sukienkę, bardzo podoba mi sie ten kwiatowy nadruk :-) Świetna robota :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sukienka, szkoda tylko że takie małe zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... dziękuję również za radę, powiększyłam fotografie na tyle ile mogła a można na fotkę kliknąć gdzie będzie duża i oglądać jako galerię oraz przesuwać fotografie - Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Śliczna sukienka i śliczne okoliczności przyrody. Uwielbiam te Twoje prezentacje w takim nieoczywistym dla formy otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... wykorzystuję uroki mojej okolicy do moich kreacji a tutaj jest mnóstwo inspiracji :)

      Usuń
  9. Piękna sukienka a co najważniejsze ma kieszenie 😀 więcej takich pomysłów z kieszonkami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) myślę nad kolejnym pomysłem z kieszeniami. Pozdrawiam i witam na moim blogu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki