Na sportowo / Projekty do biegania

Spodnie do biegania powstały na początku kwietnia.
Projekt nie był do końca zrealizowany,
czekałam na ciepłe dni aby pomyśleć nad koszulką.
Spodnie uszyłam z wiskozy które wygrałam
w konkursie w 2014 roku.
Do spodni wszyłam czarne ściągacze na nogawkach
oraz wykonałam jeszcze szeroki pas.
Ściągacze wykorzystałam ze starych spodni dresowych.

Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki.
Materiał na spodnie: wiskoza wygrana w konkursie.
Materiał koszulka: dzianina.


Koszulka lub T-shirt wykrój opracowałam na bazie bluzki kimono.
Dekolt oraz podkrój wykończyłam lamówką 
z tego samego materiału co uszyłam spodnie.
Wykonałam do tego jeszcze małą kieszonkę.


Wiskoza jest bardzo zimna,
na chłodne wieczory nie wygodnie się biega.
Bardziej komfortowo biega się w ciepłe dni.







Wcześniej zaprojektowałam sobie koszulkę do tych spodni
oraz projekt dla klientki.
Kolorowe spodnie zawiązywane są na sznurek,
które wykonałam z tej samej wiskozy a wejście do tunelu
wykończyłam papierem washpapa.


Pierwotny projekt był na spodnie bez mankietów i z kieszeniami,
Po przemyśleniu zmieniłam projekt na spodnie sportowe.


A dla klientki wykonałam bluzę z rękawem raglan.
Do tego mają powstać jeszcze spodnie.
Dekolt został wykonany na surowo, tylko obrzucony overlockiem.

Wykrój / Szycie opracowane na indywidualny wymiary przeze mnie.


Zapraszam na kolejne projekty, pomysły - Pozdrawiam Iwakki.

Komentarze

  1. W takich spodnich nic tylko biegać i jest motywacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacja do szycia jest a z bieganiem już trudniej :) I teraz mając takie spodnie może motywacja się pojawi do regularnego biegania :) Pozdrawiam i miłej niedzieli.

      Usuń
  2. Ten komplecik jest bardzo ładny, świetne plenery wybrałaś do zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój rewelacyjny, jak z najnowszej kolekcji Adidasa takie kolory i wzory. Plener przecudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ... a plener to moje widoki z domu, daleko nie muszę wychodzić na bieganie.

      Usuń
    2. Pamiętam kiedyś na FB pisałaś, że mieszkasz w takim piękny miejscu! Podziwiam i czekam na sesje w plenerze:) Jak najczęściej poproszę.

      Usuń
    3. Postaram się i pracuję nad tym - Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Bardzo ładny zestawik :) zawsze to przyjemniej sie biega mając fany sportowy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny zestaw treningowy. Fajnie połączyłaś kolory i wzory. W takim fajnym stroju od razu jakoś łatwiej uprawiać sporty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten komplet:) Wiskoza za to jest genialna na upalne lato, niedługo poszukam sobie więcej tych tkanin i uszyję więcej rzeczy z niej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... o to czekam na efekty Twojej pracy z wiskozy :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki