Wykończenie krótkich spodenek na zimę

Spodenki uszyłam z podstawowej konstrukcji spodniktórą opracowałam sama.
Na spodenkach naniosłam zaszewki w przodzie i w tyle.
Na wysokości talii wszyłam pasek, na którym dodałam szlufki.
Moja inspiracja to styl angielski.

Szycie i wykończenie: Iwakki



W tyle wykonałam ślepą kieszonkę, 
którą uszyłam z lamówki bawełnianej i ozdobiłam guzikiem.

 

W przodzie kieszeń wykończyłam również lamówką bawełnianą.


Tak prezentują się spodenki od środka.
Worki kieszeniowe wykonałam podobnie jak w spodniach męskich.


Spodenki wykończyłam elastyczną koronką,
która jest przyszyta do wykończonych nogawek.


Sesja zdjęciowa została zrealizowana przy górskim strumyczku.
Czekam teraz na fotografie a śniegu niestety brak.
Zapraszam na efekt końcowy krótkich spodenek.


Pozdrawiam serdecznie - Atelier Iwakki.

Komentarze

  1. Dziękuję za komentarz na moim blogu , jest mi bardzo miło ! Dopiero zaczynam i mam nadzieję, że z każdym dniem będzie coraz lepiej. Dodałam Twojego bloga do obserwowanych, oraz polubiłam Twój profil na fb - jeśli możesz się odwdzięczyć tym samym, będzie mi miło :) Odnośnik do mojego profilu fb znajdziesz u mnie na blogu ! Pozdrawiam i oczywiście będę zaglądała częściej :)

    www.uszyjemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję również będę Cię obserwować.
      Zawsze mnie ciekawi jak zaczynają nowicjusze. 15 lat temu nie miałam bloga, strony a komputer to marzenie było teraz jest dziś łatwiej :) Powodzenia życzę i pozdrawiam serdecznie - Iwakki

      Usuń
  2. Pięknie wykończone spodenki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki