Stylizacja na wesele - Moda męska według Iwakki

Wykonałam metamorfozę marynarki na wesele.
Wiele Panów ma problem z doborem garnituru.
Spodnie za duże w pasie, marynarka za wąska lub za szeroka.
Każdy ma inną sylwetkę, jak sobie z tym radzić ?
Umówić się na wizytę do Krawca, który uszyje na miarę garnitur.
Marynarek nie szyję ponieważ nie mam w tym doświadczenia.
A za zadanie miałam odświeżyć marynarkę, 
która przeleżała w szafie oraz dopasować do sylwetki.

Przeróbka marynarki: Iwakki
Dopasowanie koszuli męskiej: Iwakki
Wykrój spodni / szycie: Iwakki


Wszystkie guziki w marynarce, w koszuli przeszyłam czerwoną nitką
aby złamać zasady tradycyjne w modzie męskiej.



Rękawy w marynarce oraz tył zostały dopasowane.
Przedstawiam efekt mojej pracy.


Spodnie zostały uszyte z czarnej elany.
Buty dobraliśmy granatowe ze wstawkami czerwonymi 
oraz sznurowadła czerwone.

Do całej stylizacji została wykonana fryzura 
wzorowana przez Leonarda DiCaprio oraz lekki zarost :)


Krawat, muszkę odrzuciliśmy ponieważ 
bardziej pasuje dla Pana młodego czy dla światka.

Całej sylwetki Wam nie pokażę ponieważ mój Pan :)
nie wyraża zgody aby pojawiać się na moim blogu.
Ten kto widział go na weselu, 
sam osobiście może ocenić Naszą wspólną pracę i stylizację.

Moda nie jest tylko dla Pań, moda jest również dla Panów,
którzy chcą się wyróżnić z tłumu.

Zapraszam Was na kolejną stylizację - Poprawiny :)
Pozdrawiam - Iwakki

Komentarze

  1. Wspaniale dałaś sobie radę z tymi ,,przeróbkami";)Chociaż wg mnie, faceci jakby się nie ubrali, zawsze wyglądają tak samo;)No szkoda, że Twój men nie chciał się pokazać w całej krasie, bo chociaż miałabym przyjemność choć raz ocenić faceta w ubiorze po ,,przeróbkach";)Ale najważniejsze, że weselni goście mieli tę przyjemność;)I zgadzam się ze stwierdzeniem, że moda nie jest tylko dla kobiet, bo mężczyźni też lubią zmiany;) Szkoda, że mój ,,małż" nie da się ,,przerobić"... Ale Twój men wygląda fantastycznie?! Czy fryzura, to też Twoje dzieło?Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;) I czekam na następną stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... mój Pan nie chce pokazać się, ponieważ zajmuje się inną dziedziną i nie chce być kojarzony tylko modą :)A również jest osobą publiczną ale w innym temacie... mamy dwie różne pasje gdzie trzymamy się razem, obok ale zawsze razem. Fryzura nie jest moim dziełem. Włosy zostały zapuszczone przez 6 miesięcy aby pójść do fryzjera i pokazać fotografie czego wymagamy :) Fryzjerka lekko się zdziwiła, myślała, że maszynką szybko ogoli głowę a tu "proszę model się pojawił" tak skomentowała :)Pozdrawiam również i wypoczynku na weekend życzę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki