Sukienka na wesele pomysł Iwakki

Znacie przysłowie "Szewc bez butów chodzi ".
Przysłowie te pokazuje nam, że osoba dbająca o inne osoby, 
w podobnej sprawie zaniedbuje samego siebie.
Miałam pomysł na kreacje a w między czasie zepsuła się maszyna :(
Zakupiłam nową, gdzie wykonałam zaległe zlecenia dla innych.
A ja miałam tylko jeden dzień aby zrobić przeróbkę z sukienki na inną sukienkę.
Pomysłu na kreację nie zrealizowałam,
 poszłam w sukience uszytej cztery lata temu.

I taki wyszedł rezultat.
 Zapraszam na nowy pomysł sukienki.
Sukienkę zaprezentowałam na przyjęciu weselnym.


Do stylizacji wybrałam legginsy z eko skóry,
pół buty zamszowe oraz małą kopertówkę.
Dodatki biżuteria czerwona i czarna.



Przyjęcie odbyło się w pięknym pałacyku.






Tak prezentowało się wnętrze.





Ceremonia odbyła się w ogrodzie.


A tak prezentowała się sukienka przed zmianą.


Zapraszam na kolejną kreacje weselną dla Panów.

Pozdrawiam - Iwakki

Komentarze

  1. Bardzo lubię oglądać takie przeróbki, to zawsze cenne zrodlo inspiracji :) Kolor sukienki super, bardzo Ci pasuje, jedyne co to nie przypadły mi do gusty te getry, ale najważniejsze, że Tobie pasowały! :) Fajnie, że u mężczyzny było widać czerwone akcenty, pasowaliście do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, że przypadała Ci do gustu moja sukienka.
      Jakoś chciałam dodać pazura do stylizacji i założyłam legginsy z eko skóry. A wiadomo każdy ma swój gust. Miło z Twojej strony,
      że napisałaś komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki