Hot: Wykropkowane - Spotted

Małymi krokami idę w świat z stylizacją :)
Przedwiośnie, na rozgrzewkę rozpoczynam mój styl
 w groszki, kropki, grochy, wykropkowane.
Nie miałam tutaj okazji aby zaprezentować się w mojej spódniczce.
Spódnica została zaprojektowana na zajęciach jeszcze w szkole mody w Holandii.
Pierwsza wersja miała być długa a mój ukochany nie cierpi mnie w długich spódnicach.
Zrobiłam wersję krótszą w przodzie a tył zostawiłam dłużysz.
Tkanina zakupiona w Holandii.
Chciałam groszki pokazać w innej odsłonie, 
nie koniecznie w spódnicy z pół koła czy z całego koła.

Dopiero teraz spódnica doczekała się pełnej sesji zdjęciowej :)
Motywację dostałam dzięki grupie Phenomenal Us.


Projekt spódnicy: Iwakki 2014
Wykrój opracowałam na zajęciach: Iwakki
Szycie i realizacja: Iwakki 2014
Fotografie: Ewa Iwakki / Krzychoo


Do stylizacji zainspirowałam się postacią Dark Elf z gry Lineage II
Na emigracji grałam intensywnie, kiedy jeszcze nie miałam maszyn do szycia
i miejsca na małą pracownie, zero bloga a chciałam jakoś zabić czas :)
Moja postać była mrocznie ubrana i zawsze podobały mi się,
podkolanówki, paski w okolicach uda.
Poznajcie moją dawną postać.
Uwielbiam, Fantazy, Elfy ten świat nie jest mi obcy.


Połączyłam to wszystko z modą w realnym świecie.
A sweter już znacie, zakup sh 2 zł a odszyłam serca z eko skóry.
Dla mnie jest jeszcze za wcześnie aby lekko się ubierać.





Przedwiośnie, wiosna oraz jesień to takie pory roku,
że kalosze, gumki obowiązek posiadać w domu a zwłaszcza w górach.


Na udzie przypięłam pasek do spodni na dwa razy :)
Zaliczam go w wersji wykropkowane.


Moje odszyte kieszenie, wykończyłam lamówką bawełnianą.







Na kapeluszu jest wstążka uszyta z tej samej tkaniny.








Druga moja stylizacja to wersja na miasto.
Założyłam buty i płaszczyk w krateczkę.
Spacerując po mieście, załatwiając sprawy itp.
zauważyłam, że ludzie zawracają uwagę na moją stylizację.
Trochę to dziwne dla mnie, ubrałam się na szaro, czarno-biało
a jednak miałam coś innego.







Widok na panoramę miasta Kłodzko z Twierdzy.
A w oddali można zobaczyć góry i gdzieś tam mieszkam daleko od cywilizacji.


W groszki jeszcze uszyłam szal i mam cały zestaw.
Opis tutaj: 


HOT: Wykropkowanie - Spotted.
Stylizacje, inspiracje przez grupę Phenomenal US.
Moje pierwsze wyzwanie w grupie, po Iwakki-emu.


Zapraszam serdecznie do śledzenia moich projektów, 
gdzie wszystko realizuję sama od podstaw od projektu, po konstrukcje a na końcu szycie.

Na blogu pojawią się kolejne kropki ... Zapraszam.


Do zobaczenia Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Świetne są te Twoje groszki a spódnica bardzo pomysłowa. Stylóweczka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pani stylizacja robi szał :) Pozdrawiam również serdecznie.

      Usuń
  2. Zawsze sobie myślę, że jak nasi mężczyźni nas w czymś nie lubią, to ograniczają, a tutaj zainspirował Cię do takiego kompromisowego świetnego rozwiązania :) Wcale się nie dziwię, że ludzie się oglądali, bo bardzo ciekawie to wszystko skomponowałaś. Świetna całość i wszystkie dopasowane idealnie i niecodzienne detale :) SUPER :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie lubią a dają czasami Nam lekko do zrozumienia :) Mój Pan nie cierpi jak ubieram długie spódnice czy sukienki. Ubieram je, tylko jak jestem sama a z nim tylko krótkie i powstała taka inna wersja :P Dziękuję bardzo i pozdrawiam również serdecznie. Postaram się często brać udział w tych stylizacjach na ile szafa moja ma tyle pomysłów :)A nie które kreacje szyte wieki temu i nie pokazane, kurzą się w garderobie.

      Usuń
  3. To niezwykłe, ciekawe i piękne rozwiązanie. Podziwiam Twoją umiejętnośc realizowania złożonych (jak dla mnie bardzo złozonych) pomysłów, podziwiam niezwykle efektowna całość, i też bym się za Toba na ulicy obejrzała - z zachwytem. Bo jest odważnie i w tej odwadze bardzo spójnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropeczki, grochy zawzse na czasie- ciekawy projekt i struktura te Twojej spódnicy- nzazdroszczę umiejętności krawieckich bo ja ich niestety nei posiadam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, te groszki zawsze się pojawiają, znikają na ulicach i ponownie można spotkać na ulicach. Warto zostawić je w szafie. A ja to tak umiejętności krawieckie nabyłam latami szyjąc dla innych i dopiero od 6 lat intensywnie zaczęłam szyć dla siebie, własną wizję, tak po swojemu :)

      Usuń
  5. Super że do nas dołączyłaś :-) Fason spódnicy bardzo mi się podoba a pasek na udzie jest świetnym pomysłem , na dodatek wygląda bardzo kokieteryjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z tym paskiem nie byłam pewna, jakoś tak mnie zaświtało z moją postacią w grze. Fotografie musiały przejść cenzurę przez mojego Pana, czy mogę takie pokazać. I więcej nie mogę już pokazać :) Czasami szyję dla siebie bieliznę ale nigdy tego nie pokażę :P Wolę zachować to dla siebie. A grupa jest ciekawa i dużo inspiracji, warto pokazać coś innego dla fajnych kobiet z pasją do stylizacji.

      Usuń
  6. Spodnica wyszla Ci swietnie. Bardzo podoba mi sie wersja na miasto w kapeluszu i kraciastym plaszczyku. Mialas dobry pomysl na te dlugasne skarpety (chyba buty za kolano tez by byly dobre z taka spodnica). Wygladasz nietuzinkowo, ale nie ... "odlotowo". Gratuluje pomyslu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Chciałam pokazać dwie wersje, miałam okazję pojechać do miasta i wykorzystać piękną pogodę :) Tak masz rację, buty długie za kolana również będą świetnie wyglądać, ale niestety takich nie posiadam w mojej garderobie. Wykonałam taką stylizację co mam na dzień dzisiejszy w moich zbiorach, aby pokazać kropki w mojej odsłonie :) Nie chciałam aby było "odlotowo" bardziej tak spokojnie bez szaleństwa :). Dziękuję jeszcze raz i zapraszam na mój blog, może ponownie czymś zainspiruję. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Od dawna podglądam Twój blog i jestem absolutnie zafascynowana sposobem w jaki szyjesz. Ja też wprawdzie szyję, ale tylko dla rodziny, natomiast w dużych ilościach haha . Przepięknie szyjesz, Twoja dokładność i wykończenie są po prostu z innej półki. I tym razem ta spódnica, ale też pozostałe dodatki są perfekcyjne. Super pomysł z kaloszami i podwiązką hahah . Pięknie :))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj dziękuj bardzo. Sposobem jakim szyję, to krawiectwo dość dokładne gdzie kiedyś pracowałam w pracowni krawieckiej, miałam duży nacisk na dokładność. Nie mam doświadczenia szwalniczego i nigdy nie szyłam i nie będę szyć tą metodą :) Moje krawiectwo jest wysokie, że kiedyś firmy mnie wykorzystywały, chciały szybko i dokładnie :( miałam presję w wykorzystywaniu moich umiejętności. Dlatego teraz uważam z kim chce współpracować a tej dokładności nabyłam latami, praktyka oraz doświadczenie. Miło, że stylizacja moja wpadła w oko, dziękuję za piękne słowa. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Wow jak oryginalnie, niesamowita spódnica, ciekawe połączenia! Kobieco i seksownie, super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, chciałam skromnie a jakoś mnie tak ponosiła fantazja :)

      Usuń
  9. Wspaniałe szaleństwo kropkowe...widzę że już sesja w plenerze:) w końcu pogoda dopisała. Spódnica też bardzo ciekawa, przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Powoli zaczynam realizować sesję zdjęciową, jeszcze przeziębienie trzyma a już wychodzę na blog z własnymi projektami :P Super, że mój projekt przypadł Ci do gustu dla wizjonera to wręcz miód na uszy hehe

      Usuń
  10. Nooo, ja się nie dziwię, że się patrzyli. Jest mega naczej, niż przeważnie ulica pokazuje. I super, że wychodzisz tak na świat, że nie tylko stylówki na potrzeby bloga ;) Spódnica świetna, a z kaloszkami - szał!!! :) :) Szkoda, że mieszkam tak daleko - chętnie bym się zapisała do kolejki na szycie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A co ty, ja nie szyję projektów na potrzeby bloga. Ja tak się po prostu ubieram i tworzę coś inaczej :P Nie raz usłyszałam w rodzinie, że super mam ciuchy gdzie je kupuje. Ja mówiłam, że tworzę to sama a jakoś na początku mi w to nie wierzyli( chodzi o daleką rodzinę). Uważają nie którzy, że przecież powinnam skończyć ASP w Łodzi jak mogę bez uczelni coś projektować ( uśmiałam się hehe ) takie chore ambicje w rodzinie, gdzie same mgr ( dlatego uciekłam m.in. daleko od cywilizacji aby nie czuć presji od społeczeństwa, jak np. mam żyć ) Są i tacy w rodzinie, że śledzą wszystko co nowego u mnie i to nie ich styl a nigdy się tak nie ubiorą a jednak bardzo im się podoba co tworzę :) dla mnie spoko. A moja szafa to większość moje projekty, przez lata tego mi się nazbierało są nietuzinkowe, oryginalne i takie inne. Szyję na zamówienie a bardziej pojedyncze egzemplarze, nie chcę sprzedawać moich projektów masowo. Ma być to jedna rzecz i perfekcyjnie uszyta aby taka kreacja była na lata a nie na dwa sezony :( I tak już blisko mieszkam wcześniej była Holandia teraz to już w kraju na miejscu.

      Usuń
  11. Pięknie się wykropkowałaś, bardzo mi się podoba. Spódnica bardzo ciekawa, całość na wielki plus...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam na moim blogu, zapraszam tutaj częściej, proszę się rozgościć :)A ja postaram się aby tutaj nie było nudno :P Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Cześć ,
    Stylizacja Wow. Ale na spódnica. Świetna! W sumie banalnie ją zrobić, jeśli ma się dobry wykrojniki spódnicy ołówkowej. A efekt niesamowity. Ta jest naprawdę szałowa!
    Pozdrawiam ,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu :)Dziękuję. Warto popracować parę dni nad konstrukcją, opracować własny wykrój a potem owocuje kreacja w efekcie końcowym. Pozdrawiam i zapraszam częściej tutaj, Ewa Iwakki :)

      Usuń
  13. Ciekawe podejście do tematu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! Wszystko mi się podoba! Ale jesteś pomysłowa! Świetna spódnica, super pomysł z paskiem i rewelacyjne połączenie groszków...plus te piekne widoki!
    Jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo aż czerwona się zrobiłam :) Pozdrawiam i zapraszam tutaj do siebie :)

      Usuń
  15. Wstążka w kropki ładnie ozdabia kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze z wielkim podziwem i szacunkiem podchodzę do osób, które szyja same ubrania. :)Ta spódnica jest genialna! Całość bardzo interesująca.
    Jest pięknie, po prostu.
    Do Kłodzka lubię wracać, urocze miasto i okolice.
    Moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kto wie może kiedyś spotka mnie Pani w Kłodzku :P Nie mieszkam tam, tylko czasami przyjadę pozałatwiać parę sprawa z mojej górskiej wioski :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam tutaj na moje pomysły.

      Usuń
  17. Pewnie wyjdę na dziwoląga, ale mnie zachwycił pomysł na wykorzystanie paska w tak nieoczywistej formie i zakolanówki w groszki, i kalosze i spódnica, ale pasek pobił jak dla mnie wszystko na głowę. Super pomysł .Pozdrawiam Beassima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam dziwolągiem dla mnie bomba, że każdy znalazł coś innego i fajnego w tej stylizacji wykropkowane :) Pozdrawiam i zapraszam na moje pomysły, które same przychodzą do mnie spontanicznie :P

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się aby dobrze wykonać fotografie. Sama je realizuję a mój pomocnik to statyw i koniecznie musi być piękna pogoda, wtedy wychodzą wyraźne. Pozdrawiam i zapraszam na mój blog.

      Usuń
  19. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny marcowy dzień powiem ci szczerze że spódnica bardzo pomysłowa i bardzo mi się podoba z chęcią sama bym taką założyła już widzę swój gruby zad w tych groszkach Ale co tam Najważniejsze że miałabym na sobie coś co sprawia mi przyjemność Otto fantastyczne zdjęcia super klimat z nich bije Pozdrawiam cię serdecznie Życzę przyjemnego weekendu oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych stylizacji

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również witam serdecznie na moim blogu :) Super, że podoba Ci mój projekt spódnicy. Uśmiałam się "gruby zad" hehe dobre. Ze zdjęciami cały czas pracuję aby pokazać piękny krajobraz a przy tym jest super zabawa przy realizacji własnej sesji zdjęciowej :) Czasami gdzieś pojawią się kwaśne miny, a nic z tym nie zrobię jak jest bardzo zimny górski wiatr i tu trzeba cykać fotki :) Dziękuję za miłe słowa i komentarz. Z przyjemnością odwiedzę blog Twojej przyjaciółki. Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu. Zapraszam tutaj częściej na mój blog.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki