Ogrodniczki na lato / Projekt 2017

Wiosna dopiero się rozkręca a u mnie sypią się projekty na lato.
Moje prace ostawiam na bok 
a teraz czas na projekty, które zrealizowałam na indywidualne zamówienie.
Ogrodniczki powstały z 100 % bawełny.
Górę wykończyłam białą podszewką i kieszenie również odszyte są na podszewce.
Nogawki zakończone mankietem 
i tradycyjnie zapięcie na boku po 4 guziki na każdą stronę.
Przednia i tylna kieszeń wykończona białą lamówką.
Guzki wybrałam różne po bokach metalowe, brudne złoto
a na górze srebrne z herbem królewskim.

Projekt wykonałam szybko na kolanie.
Do tego zastosowałam kredki,
które można malować również na mokro jak farby.

Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki
Materiał: 100 % bawełna.


Ogrodniczki zaprezentowałam na wieszaku.
Nie mogłam je ubrać, ponieważ są na mnie za ciasne.
Zostały opracowane i uszyte na indywidualne wymiary.





Na manekinie ciężko zaprezentować projekt.



Kieszenie wykończyłam podwójną stebnówką.



Tak prezentuje się tył,
nie łatwo było mi wykonać fotografię.


Wcześniej zrealizowałam ogrodniczki na zimę,
które opisałam w poście Ogrodniczki 2016.

Zapraszam na kolejne prace i pomysły - Pozdrawiam Iwakki.
Uciekam do szycia ...

Komentarze

  1. Wyglądają rewelacyjnie:) Ładny materiał wybrałaś do nich i dodatki. Właśnie, ja nigdy ogrodniczek nie szyłam jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a moja klienta zachwycona, tylko żeby lato było w tym roku. Łatwe nie były w szyciu a warto podejmować wyzwanie, ja już parę sztuk uszyłam to jakoś tam wprawę mam, więc czas abyś zaczęła szyć ogrodniczki :) Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki