PHENOMENAL US - CHALLENGE 22

Moja stylizacja jako Ażurowe Love / Love for Lace.
Do stylizacji zrealizowałam spódnicę na gumce.
Tiul w kwiatowe cekiny zakupiłam kiedyś w Holandii.
Przeleżał na półce i czekał na ten dzień :)

Podsumują co mam na sobie :
Spódnica tiulowa na gumce bez podszewki / Szycie Iwakki.
Halka czarna osobna do spódnicy zakup w sh za 2 zł
Góra halki była bez gumy to wstawiłam nową.
Bluzka "Mike Mause" zakup w sh za 2 zł
Bluzka była za ciasna to po bokach wstawiłam 
czarną siateczkę jako lampas. 

A buty używane w dobrym stanie.
 Kiedyś zakupiłam w lumpie, w Holandii za 5 euro (jakieś 21 zł ).

Materiał / Tiul 1 metr za 2 euro / Cały look kosztował mnie jakieś 33 zeta
+ mój czas szycia.

Tak prezentuj się spódniczka.
Do spódnicy mogę założyć halkę w kolorze białym
a obecnie mam czarną.
Do samej spódnicy bez halki mogą być również legginsy.









Niestety w górach nie dam rady chodzić w takich butach.
Zrealizowałam sesję zdjęciową dla potrzeb stylizacji :)







Zdecydowanie jestem za wysoka w tych butach
aż ciężko mnie złapać całą na fotografii.



Z bliska można zobaczyć jak prezentuje się bok bluzki.



Druga odsłona to ażurowa narzuta,
prezent od Babci ręcznie wykonany.
( Babcia męża :)
Mamy pamiątkę na całe lata.





Narzutę wykorzystałam do drugiej stylizacji.
Powstała sukienka którą tylko przypięłam jak pareo.
Nic nie wycinałam upięłam agrafkami i zapięłam się szerokim pasem.
Powstała ażurowa sukienka a pod spód czarna halka i tiulowa spódnica.






A tutaj biegiem aby ustawić się do zdjęcia.
Nie wyrobiłam się z czasem i aparat szybko cykną fotografię.


Stylizację zrealizowałam dla grupy:
Phenomenal Us


Pozdrawiam i zapraszam na kolejne inspiracje po Iwakki-emu.

Komentarze

  1. Sukienka z narzuty wymiata! :D Też lubię tak pokombinować :D
    Urzekła mnie spódniczka...prześliczna jest...
    Buty mega! A mycha na koszulce, to wiadomo...czad:D
    Fajnie nawymyślałaś:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie ta spodniczka - taka troche niby w stylu folk (bo w kwiatki), i nie folk (bo biala i koronkowa). A co do narzutki ... to slow mi brak. Absolutnie piekna narzutka (zdolna masz Babcie) i swietnie ja wykorzystalas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Spódniczka wyszła taka nijaka. Styl ciężko określić, ja nazywam styl po Iwakki-emu :P A ten tiul bardzo mi się spodobał i kiedyś zakupiłam :)

      Usuń
  3. hahahah Ach te aparaty - robią co chcą :D :D
    A wiesz, też myślała, że zrobię sukienkę z koronkowego obrusu hahahah
    Twoje 'koronkowe' buty idealnie się złączyły z tą spódnicą - taki geometryczny wzór jakby przedłużenie materiału.
    Super koronkowa dziewczyno :)
    Kisses - Margot :) )))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie jakoś radzić na sesji zdjęciowej, jak samemu idzie się tylko z aparatem :P Tak myślałam, że te buty zrobią czad. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Tkanina na spódnicę jest rewelacyjna, bardzo efektowna, a jednocześnie uszyta z niej spódnica pasuje również do codziennych stylizacji:) Ogólnie zestaw bardzo mi się podoba. Co do butów, fakt, w górach są dość mało wygodne, tam to jednak niech żyją buty trekkingowe!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario :) Na pewno wykorzystam tą spódniczkę na różne warianty. A w górach chodzę tylko na płaskim obuwiu a na spacery tylko trekkingowe. Moje szpilki poszły już na dnie szafy i nie wracam do nich od kiedy mieszkam w górach :)

      Usuń
  5. Spódnica cudowna a pomysł z obrusem kapitalny !!! Tez lubię takie oryginalne pomysły na stylóweczki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny raz zachwyca mnie twoja nieograniczona wyobraźnia i talent, piękne to

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze twórczo u Ciebie <3 Butki przepiękne <3 PS element myszkowy też u siebie przemyciłam :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica. Z czarną halką - w punkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super, że podoba Ci się z czarną halką a pierwsza wersja miała być z białą halką i zamieniłam na czarną przed sesją zdjęciową :P

      Usuń
  9. Twoja kreatywność zaskakuje z każdym postem.
    Obrus - sukienka - bosko!
    Brawo Ty!!!Zdolniacha jesteś.
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję bardzo, moja kreatywność pojawia się u mnie spontanicznie, pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  10. Świetny, uroczy, zabawny zestaw. Ażurowe lampasy bluzki podkreślają jakby jej sportowy charakter, kontrastują i jednocześnie nawiązują do spódnicy, graficznie fantastycznie, materiał na spódnicy cudny, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe propozycje, mnie urzekła druga w której z ażurowej narzuty uczyniłaś sukienkę. Przepiękny prezent od Babci. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego a narzuta to moja perełka gdzie w domu ma swoje miejsce. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  12. U Ciebie, jak zawsze coś ciekawego :) Twoje pomysły zachwycają :) Cudowna spódnica i sukienka z narzuty, bomba :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja - jedna i druga super. Podoba mi się, że w spódnicy jest czarna halka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, super, że Ci się podobają dwie stylizacje. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Świetne pomysły! Jestem pod wrażeniem. Jesteś niesamowicie kreatywną osobą. Piękne krajobrazy. Uwielbiam góry i na takie pejzaże zawsze patrzę z przyjemnością.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki