PHENOMENAL US - CHALLENGE 17

BOHO

Myślałam, że nie wyrobię się z stylizacją "BOHO".
Mam urlop a urlop poświęcam dla drugiej pasji,
wędrówki po górach i fotografie.
Ograniczam szycie aby umysł miał czas na regenerację.
Na ten trip, przygodę spakowałam rzeczy na 
właśnie tą stylizację w temacie Boho.
Wybieramy plener, przebieram się i cykamy fotografie :P
A stylizacja powstała w spokojnej tonacji kolorów.

Co mam na sobie ?

Koszula zakup w sh za 2 zł
Obcięłam górę, rękawy i wszyłam gumkę.

Spódnica dostałam od kogoś kto jej nie chciał :)
Była za długa a dół zniszczony.
Obiecałam i obszyłam mereżką.
Na upał mam spódnicę z jedwabiu.
Do tego założona jest moja uszyta haleczka.

A co z torebką ?


Torebka / Pomysł / Szycie Iwakki.
Przed urlopem uszyłam podręczną torebkę, powstała z sztywnego papieru.
A środek uszyłam z 100 % len, Polski len z 1983 r.
Zakupione 10 metrów z sh za 8 zł
Zamek i uchwyty wykorzystałam z starych torebek.

A do tego lnu w słoneczniki na pewno wrócę i coś będzie się szyło :)






Zapraszam na piękny plener, mój raj.
Wyszłam z domu na spacer, pokonałam tylko 3 km pod górę.
I z tej panoramy wiem gdzie jest mój dom.










Przed tą małą górą w Kotlinie jest mój dom.


Pasek mojego autorstwa.
Wykonałam z ozdobnej gumy i wszyłam motyl.










Stylizacja powstała szybko i spontanicznie,
dla grupy Phenomenal Us


Wszystkie stylizacje z Naszej grupy :)


Super, że motywujecie mnie nawet na urlopie koło domu.

Podaje linki do moich wcześniejszych uszytych rzeczy:
- haleczki służą mi do każdej spódniczki bez podszewki czy sukienki.

- pasek z gumy uszyłam latem 2017 r.

- torebka na zewnątrz uszyta z papieru.
Wcześniej z tego papieru uszyłam przybornik

Pozdrawiam i zapraszam na kolejne pomysły Iwakki.

Komentarze

  1. Cudowna jest Twoja propozycja - idealnie - delikatnie, ale tak bardzo w stylu. Śliczny ten niebieski z białym i te wszystkie detale. Super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  2. To przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba, bomba ujęcie!
    Stylizacja - śliczności po całości. Piękne błękitne akcenty, fasony ubrań, zgrabna Ty ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, a fotografie to zasługa mojego ukochanego :P
      Ohh pracuję nad tą zgrabnością, rower i długie spacery po górach mi służą - Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Kobieta z klasą! Nawet na wakacjach:) Tak trzymaj, jest pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te plenery, to masz fantastyczne!!!
    kapelusz, piórka i warkocze...czego chcieć więcej...Pięknie jest!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... O tak, sama zachwycam się tym miejscem aż czasami nie mogę uwierzyć, że wszystko rzuciłam aby tu zamieszkać i zacząć nowy rozdział w moim życiu. Warto było :)

      Usuń
  5. Proste, pełne wdzięku i delikatności - ale ty masz talent i umiejętności... i ten len...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, szyję tak jak potrafię, uruchamiam moją kreatywność :) A len to okazja była i taka się nie trafi :P

      Usuń
  6. Ach te Twoje klimatyczne zdjęcia.... Zachwycam się bezustannie tym co pokazujesz jak i tłem, które towarzyszy stylizacjom. Jest cudnie. No i zazdroszczę zakupu lnu w takiej ilości za taką cenę.... Ja w tej materii jakoś nie mam szczęścia. Tu gdzie mieszkam można zapomnieć o tkaninach za grosze... Pozdrawiam i życzę cudownego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ... A ja zachwycam się tym codziennie, że czasami mam wrażenie, że jestem tutaj na wakacjach :)A ten len to taka okazja była, szok, aż dziwnie by było tego nie brać, nawet w takich ilościach. Mam dużo takich perełek są zapakowane na półce i czekają na projekty. Na pewno pojawią się na blogu, myślę, że przez najbliższe 10 lat mam co i z czego szyć własne wizje :P Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Przeuroczo, delikatnie, subtelnie, cudownie z tymi piórami, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie!!! Ślicznie wyglądasz. :)Kupuję ten zestaw w całości i zabieram Twoje boho do Grecji. Bo ja mam bzika na punkcie niebieskości.
    Piękne widoki. Podobne są w miejscu, gdzie mieszkała moja Córka...
    Teraz podziwia je z najwyższej wysokości...
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeje dziękuję pięknie. Ja również lubię niebieski :) Widoki w górach to fakt robią wrażenie i warto podziwiać z najwyższej wysokości. Pozdrawiam serdecznie :):):)

      Usuń
  9. Ewciu, jest boho, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka faktycznie spokojna, bardzo podoba mi się Twoja wersja boho gdyż jest bardzo uniwersalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia bardzo miło się ogląda! Piękna bluzka jak i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale urocza ta stylizacja - jest tak sielsko anielsko jak ogladam Twoje fotki. I te widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i zapraszam serdecznie na mój blog. Staram się aby utrzymać ten sam klimat aby czuć ten klimat wiejski w górach :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki