Kraciasta spódniczka na jesień

Witajcie, już pojawiam się na blogu :)
A gdzie byłam ?
 Cały wrzesień szyłam pomysły na jesień.
Wrzesień to taki miesiąc gdzie jest pomiędzy latem a jesienią 
a moda jest zróżnicowana.
Czekałam na Złotą Polską Jesień w górach.
A do Was na start przychodzę z kraciastą spódniczką.

Spódniczkę uszyłam bez wykroju.
Całe zadanie polegało na tym aby ułożyć zakładki w przodzie
jak i również w tyle.
Choć spódniczkę stworzyłam tak aby była troszkę niżej od talii.
Kieszenie wszyłam na bokach spódnicy a zamek kryty w tyle.

Podsumowanie:
Spódnica w kratkę / Pomysł / Szycie Iwakki.
Materiał: 1 metr 20 cm zakupiłam u siebie w pracy :)
Spódniczka bez podszewki.


Całe 1,5 tygodnia skrupulatnie układałam krateczkę.
W przodzie jest 10 zakładek jak i również w tyle 10 szt.
Układałam 20 zakładek w spódniczce.
A długość wybrałam odpowiednią na mój rower i na buty sportowe.




A tutaj jeszcze widok jak były zielone drzewa.



Zapraszam na efekt końcowego.
Spódniczka w jesiennym klimacie.














Październik  w górach już kolorowy :)
I na to czekałam ...


Zapraszam na kolejne moje kreacje jesienne.
W kolejce czekają:
- spódniczka w serca,
- spodnie z jeansu.


Do zobaczenie na kolejne jesienne klimaty.

Komentarze

  1. Jestem pod wrazeniem: zakladki, kieszenie i piekna krata. Wygodna, funkcjonalna i wdziecznie wygladajaca spodnica. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pracy było przy układaniu kratek a warto było dłużej przy niej posiedzieć :)Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. świetna stylizacja, no i spódnica przywołuje wspomnienia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja uwielbiam kratki i zawsze do nich wracam na jesień dla mnie zawsze modne. Serdeczności !!!

      Usuń
  3. Ale świetna ta kiecurka i jeszcze niebieskie odcienie.:)
    Super!!!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,
    Ale piękna. Z zakładkami zawsze jest masa roboty, ale efekt wart zachodu :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję pracy było sporo a warto było pobawić się krateczką :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Spódnica fantastyczna, bardzo ładnie w niej wygladasz, kraty kocham a ta jest dokładnie w moim guście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki