Stylizacja w stylu ludowym / Projekt Iwakki

Aplikacja została wypruta ze starej sukienki,
odnowiona, dodałam nowe koraliki, przeszyłam złotą nitką.
Do haftu opracowałam fason i krój bluzeczki.
Rękawy oraz przód wykonałam z dzianiny w drobną siateczkę,
którą stosuje się jako podszewkę do dzianin.
Tył został skrojony z dzianiny 100 % bawełna.
Spódniczkę zaprojektowałam oraz uszyłam w 2012 roku.

Sesję zdjęciową zrealizowaliśmy w upalny dzień,
aby pokazać piękne lato w górach i zaprezentować Polski Folk.

Stylizacja / Projekt / Spódnica / Bluzka DIY / Opaska: Iwakki
Haft: Artysta nieznany
Sesja zdjęciowa: Krzysztof




Tak prezentuje się tył bluzki oraz zdobienia na rękawach.
Mój kocurek załapał się na fotografi.
 






Hafty przy rękawach oraz przy dekolcie zostały przeszyte ręcznie.





Opaskę wykonałam z tkaniny, gdzie wcześniej zaprezentowałam


Zależało Nam aby pokazać piękne widoki w górach
oraz połączyłam modę folk z modą współczesną.
Do bluzeczki założyłam spodnie,
gdzie ten styl  zaprezentowałam w mieście
 na Międzynarodowym Festiwalu Folklorystycznym w Kotlinie Kłodzkiej.


Zapraszam na kolejne projekty i pomysły Iwakki.

Komentarze

  1. Piękna, niebanalna stylizacja. Bluzeczka wygląda ślicznie, zwłaszcza w zestawieniu z jeansami. Kawał dobrej roboty :) Jak zwykle jestem zachwycona Twoją pracą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... miło przeczytać tak pozytywny komentarz - Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie :) Miło patrzeć na prace tak utalentowanych osób :)

      Usuń
    3. Po prostu robię to co kocham, szycie to moja pasja i całe moje życie :)
      Właśnie 01 września 2016 mija 20 lat od kiedy zaczęła się moja przygoda z krawiectwem :)

      Usuń
  2. No proszę jaka góraleczka! Świetny projekt! Faktycznie z jeansami absolutny hit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie ;-) Wygląda Pani cudnie a z jeansami obłędnie po prostu :-* Ściskamy i zapraszamy do nas www.mamiblani.blogspot.com :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie ;-) Wygląda Pani cudnie a z jeansami obłędnie po prostu :-* Ściskamy i zapraszamy do nas www.mamiblani.blogspot.com :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna koszulka! Zgadzam się z przedmówcami - z jeansami wygląda rewelacyjnie! Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki