Sukienka kimono Polski Folk - Projekt Iwakki

 Sukienka luźna, bez zamka, bez guzików, zakładana przez szyje.
Dekolt wykończony lamówką niebieską a na ramionach rozporki.
Sukienka bez zaszewki w przodzie i tyle. Przód krótszy a tył dłuższy.
Sukienka ma być luźna aby wygodnie w niej się poruszać, w domu,
w ogrodzie, w sadzie a jak zjemy za dużo, żeby nie był widoczny pełny brzuszek.
A gdy odwiedzą Nas nie spodziewani goście, szybko można ją założyć
i zaprezentować się w stylu eleganckim jako Polski Folk.
Sukienka kimona zaprojektowana jest z myślą o 
wygodzie, pokazaniu pięknych barw na Polskich wioskach oraz na upał.

  Projekt / Wykrój / Szycie / Bransoletka / Stylizacja / Inspiracje: Iwakki


Stare domy mają swój urok i tajemniczość ...




Stylizacja kapelusza czyli wstążka przywiązana z tej samej tkaniny,
z której uszyta jest sukienka, zainspirowałam się Polskim filmem:
"Awantura o Basię" z 1995 roku na podstawie
powieści Kornela Makuszyńskiego.

W filmie pięknie pokazany jest obraz Polskiej wsi :)






Stylizacja inspirowana wakacjami na wsi:
odpoczynek, cisza, przyroda, piękne widoki na wiosce itp.



Sukienkę można przyozdobić szerokim pasem, aby podkreślić talię.
W ten sposób mamy gotowy i szybki wyjazd na miasto.








Fotografie wszystkie wykonałam sama.
Wszyscy przyjaciele rozpoczęli wakacje, powędrowali w świat czy do rodzin i zostałam sama.
Spakowałam statyw, aparat i wróciłam w te miejsce, gdzie chciałam aby wyszły te fotografie.

Sesja zdjęciowa: Iwakki

Zapraszam na kolejne projekty Iwakki.

Ps. Możliwość wykonania sukienki na indywidualne wymiary z dostarczeniem własnej tkaniny.
Informacje można uzyskać tutaj na stronie Iwakki.

Komentarze

  1. Super zdjecia, a sukienka pradwdziwe cudenko. Wygladsz w niej wraz z kapeluszem rewelacyjnie. Gratuluje talentu !

    Pozdrawiam Cie serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... wcześniej dostałam komentarz w realu, że mnie postarza ta sukienka :)Może dlatego, że rzadnko noszę na sobie kolory niebieskie z czerwonym :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. ,,Pani lato", tak nazwałabym Cię, bo sukieneczka typowo letnia i jakże kwiecista;)Na upały w sam raz;)świetny projekt;)A kapelusz dodaje Ci uroku;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem co bardziej mi się podoba- sukienka czy zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to trudny wybór ... właśnie chciałam pokazać to najpiękniej na fotografiach :)

      Usuń
  4. Już po obejrzeniu zapowiedzi wiedziałam, że ta sukienka to będzie coś. I nie zawiodłam się, jest zachwycająca! Jak ja kocham takie kolory i wzory. Projekt wyszedł rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Idealnie by mi pasowała ta sukienka na zbliżający się wyjazd do Zakopanego ;) I kapelusz do niej super wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Do Zakopanego wręcz idealna, zapraszam na kolejne projekty - pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki