Styl Country na różowo

 Styl Country zaprezentowany przeze mnie,
powstał z myślą o Festiwalu -
XXV Międzynarodowy Festiwal Folkloru,
który organizowany jest w mojej Gminie.
W tym roku wybrałam styl Conutry a w ubiegłym,
byłam ubrana w stylu ludowym opis tutaj:
Na cztery dni mam w co się ubrać na Festiwal :)
W tym roku zobaczę na żywo koncert i stroje ludowe z Meksyku.
Mam nadzieję, że inspiracje po festiwalu pojawią się w mojej głowie.

Ostatnią stylizację wykonałam w kolorze róż.
Spódnica przeleżała rok w pudle ... tak, tak rok.

Bluzka: DIY Iwakki
Spódnica: USA
Haleczka pod spódnicę: Szycie Iwakki
Kamizelka: Iwakki
Pasek: DIY Iwakki



Zacznę od spódnicy ...

Spódnica przeleżała w pudle ponad rok, gdyż nie miałam pomysłu na górę.
Spódnicę zakupiłam w sh (sklep z odzieżą używaną),
gdzie wisiała na wieszaku ... tak sama i nikt jej nie chciał.
Marzyłam aby mieć coś w stylu Conutry z USA
a tu proszę spódnica czekała na mnie za 2 zł.

Spódnica była dla mnie za duża.
W pasie musiałam dopasować ją do mojego obwodu.
A tak nic nie ruszyłam, na dole lekko stębnówka była popruta.



Walizka prezent od serdecznej znajomej Malwinki.
A walizka czeka na renowację.





Bluzeczka hmm ... również ciekawa historia.
Zakupiłam ją w Holandii jako prezent dla mojej siostry.
Z czasem gumki w bluzce sparciały, dekolt i rękawy były rozciągnięte.
Moja Mama i Siostra zawsze podsyłają mi ciuszki, 
jak robią rewolucję w szafie.
A ja sprawdzam co warto zostawić i naprawić,
w ten sposób wróciła do mnie bluzka :)
Moja siostra jest w szoku, że tak super naprawiłam bluzkę.
No cóż jest już moja ...


Na bluzkę poświeciłam cztery wieczory aby wypruć
starą gumkę, zrobiłam nowy tunel i wstawiałam szeroką gumkę.
Zależało mi aby rękaw bardzo się marszczył, 
aby wyszła taka harmonijka.


Do spódnicy uszyłam osobną haleczkę w kolorze pudrowy róż.
Haleczkę mogę nosić również jako spódnicę.
Planuję zaprezentować ją w innej stylizacji.


Do zestawu założyłam kamizelkę, pasek i słomiany kapelusz.
Kowbojskiego nie posiadam, kto wie może gdzieś na mnie czeka.











Drugi wariant do bluzki założyłam spodnie,
które są w miarę wychodzone, małe dziurki, plamy po malowaniu.
Myślę, że nadają się na klimat Country.






Fotografię przed zmianą bluzeczki dostałam od siostry.
Pod biustem był tunel i dziurka na sznurek.
Z tunelu zrezygnowałam a żeby nie było widać dziurki,
zszyłam ją ręcznie i na około naszyłam koronkę.


Inspiracje do bluzki zaczerpnęłam z mojej przygody na Srebrną Górę,
gdzie odbywała się rekonstrukcja bitwy z 1807 roku.
Bardzo spodobała mi się góra bluzeczki.
Na fotografii można zobaczyć modę z czasów Napoleona.
Fotografia: Iwakki


Stworzyłam cztery zestawy w stylu Conutry,
na weekend jestem przygotowana i mam w co się ubrać na Festiwal.
Uciekam szukać inspiracji ...
Pozdrawiam i zapraszam na kolejne projekty, pomysły Iwakki.

Komentarze

  1. Uwielbiam! :) I to nie tylko stylizację, ale też plenery, w których robisz sesje. Pięknie tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ... o plener jest uroczy, dla mnie też to przygoda ... dźwigać te wszystkie rzeczy na górę, statyw, aparat, buty potem przebierać się itp. Zabieram ze sobą wodę i kanapki, książkę, czasami sesja zdjęciowa zajmuje mi pół dnia a potem schodzę na dół z całym sprzętem. Na fotografii widać domy, to tam jest jeden z moich domów :) Przygoda dla mnie niesamowita ...

      Usuń
    2. O! Cudownie mieszkać w tak malowniczej okolicy. Co do sesji, to rzeczywiście wyzwanie. Zdjęcia są piękne, ale ich wykonanie pochwała mnóstwo czasu. No i jeszcze potem obróbka, wybór najlepszych itp.

      Usuń
    3. Dziękuję ... dokładnie przy fotografiach jest dużo pracy z około 200 trzeba wybrać te perełki, potem obróbka, swój wodnik i tak z trzy dni pracy. A potem szycie kolejnego pomysłu i kolejna sesja zdjęciowa, dla mnie świetna zabawa mam co robić w życiu - Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. świetna stylizacja:)
    Podoba mi sie połączenie z bluzką typu hiszpańskiego, bo chyba tak się nazywają, a są w tej chwili bardzo modne:)
    rozkloszowane spódnice nosiłam namiętnie, teraz planuję uszyć sukienkę, ale jak to się skończy nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, to jest ten rodzaj ubioru typu hiszpańskiego, pojawiają się właśnie bluzki, sukienki w tym fasonie. Tylko jak mieszkałam w NL one już dwa lata temu były modne jak i również kurtki bomberki. W Polsce mamy jakieś 2 lata opóźnienia z modą na ulicach. A od koleżanki Holenderki z NL dowiedziałam się, że Holandia ma rok opóźnienia z modą z Wielkiej Brytanii. Holenderka z tamtego kraju przywozi sobie ciuchy aby wyróżniać od tłumu z NL. A ja myślę, że modne jest to w czym najlepiej się czujemy, gdzie ma się swój styl, własną kolorystykę i przede wszystkim dobrze w tym wyglądać. To co jest modne w danym sezonie nie zawsze każdemu pasuje. Warto szukać ten swój styl. Co do spódnic rozkloszowanych mam ich mało, bałam się je nosić, nie mam pojęcia czemu a teraz czas aby uzupełnić braki w garderobie :)Serdeczności życzę, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wyglądasz przepięknie w takim odcieniu różu!!! Spódnica jest zjawiskowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... a w szafie nie mam nic w różu i dopełniłam garderobę tym kolorem :)

      Usuń
  4. Przyznam się, że różu nie lubię ale fajne masz ciuchy i gratuluję pomysłów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... Też różu nie lubiłam, a jedna kreacja w tym kolorze i w stylu mi odpowiada aby posiadać w szafie :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, super plener! A stylizacja niepowtarzalna, super to wygląda! Mimo, że to róż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że tka potrafisz bawić się modą i tchnąć w coś starego "nowe zycie" :D
    bluzka wygląda fantastycznie i dobrze, że w koncu wyciągnęłaś tą spódnicę, bo aż grzechem by bylo, gdyby nadal zbierała kurz w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu :) Dziękuję za komentarz :) Uwielbiam naprawiać ciuszki i tworzyć własne pomysły, projekty. Tu masz rację,że spódnica wisiałaby tylko w szafie a tak zawsze na upalne lato jest spódnica w stylu Country :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Piękna sesja country!! Wyglądasz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest rewelacyjna, reszta kompletu zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne sesja , super widoki , cudo zestawy i śliczna Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjej dziękuję bardzo :) aż czerwona zrobiłam się przed monitorem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki