Sukienka z sh / Przeróbka + szal męski do stylizacji

Na Sylwestra 2017-2018 ubrałam sukienkę czerwoną.
Czekałam na śnieg i słoneczną pogodę,
aby zrealizować moją wizję na sesje zdjęciową.
Było bardzo mroźno i wietrznie.
Sukienkę znalazła moja Mama w sklepie z odzieżą używaną.
Sukienka byłą bardzo zniszczona.

Sukienka czerwona: zakupiona w sh za 2 zł / DIY Iwakki
Bluzka z długimi rękawami: wszyte skarpety / Pomysł Iwakki
Szal męski: mojego Pana :)


W sukience była wypalona dziura, myślę, że ktoś wypalił papierosem.
Nie wiedziałam co z tym zrobić.
Pas i dół są wykonane z miękkiej eko skóry.
A ja posiadam jeszcze reszki bardziej sztywnej eko skóry.
Wycięłam dwa serca i po prostu naszyłam na sukienkę.
Dodałam jeszcze serce na rękawie.

Dekolt był wykonany z obłożenia, który był wyniszczony.
Wyprułam i wszyłam lamówkę a od lewej strony, wszystko wykończyłam ręcznie.
Sukienka z dzianiny bardzo się obiera i staram się ją golić regularnie.

Sukienkę testowałam jak zachowuje się w praniu.
Ręcznie przepłukałam i okazało się, że dzianina bardzo farbuje.
Dolałam octu i tak cztery razy wypukałam a potem już coraz mniej woda była czerwona.
Tej sukienki na pewno nie mogę dać do pralki, może dalej farbować.
Jeśli nie jesteście pewni materiału czy ciuchów z sh przepierzcie ręcznie
a zdziwicie się czasami jak potrafi dany ubiór zafarbować.
Ocet jest skuteczny, puszcza kolor, nie uszkodzi ubioru, bardziej śmierdzi.
Po intensywnym pukaniu, sukienkę zostawiłam na noc w płynie do pukania tkanin.


W tyle zamek jest metalowy.
Widać jak jest z falowany ponieważ nie ma podklejonej flizeliny.
Nie ruszałam tego, chciałam Wam pokazać jak masowo są szyte sukienki.



Pod sukienkę założyłam moją bluzkę, która ma rękawy przedłużone z skarpet.
Kapelusz już znacie, od 20 lat mi służy.
A szal jest od mojego Pana.
Zakupiłam mu kiedyś w prezencie i nie chodzi w nim.
Do tej stylizacji pomyślałam, że taki męski szal będzie idealny.
Inspirację na męskie dodatki zaczerpnęłam 
od stylistki, kreatorka wizerunku, blogerka modowa
 P. Magdalena Pińska - Lamodalena
  która pokazała, 
jak można wykorzystać coś z mody męskiej :)
Dziękuję za ciekawy pomysł.













Sesja zdjęciowa: pomysł, wykonie Ewa Iwakki.
Miejsce: Sudety Środkowe, okolice Gór Sowich.




Bluzkę z przedłużonymi rękawami ze skarpet, można zobaczyć tutaj:

Na Instagram na relacji pokazałam jak walczyłam z przeróbką tej sukienki.
A obecnie szyje się coś na wiosnę.
Zapraszam do śledzenia moich pomysłów na blogu
a na Instagram moje szyciowe wzmagania.
Do zobaczenia Ewa - Iwakki.

Komentarze

  1. Uwielbiam przeróbki, uwielbiam góry... cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na przeróbkach można dużo się nauczyć i wiele uratować :)

      Usuń
  2. świetna przeróbka i stylizacja:) Zdjęcia w górach - cudowne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this Red!! You look great . Lovely pictures.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na przeróbkę, sukienka wygląda jak nowa i do tego jest nie tuzinkowa, a to bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ratuję ciuszki jak mogę aby nie wylądowały w śmieciach. A środowisko i tak jest zanieczyszczone za dużo konsumpcji na świecie :( Choć tak mogę ratować i przerabiać używane ciuchy.

      Usuń
  5. Sukienka wygląda jak nówka! A te serca nieprzesłodzone, dodają jej ciekawego charakteru. Wyglądasz niesamowicie w tej stylizacji, bardzo podoba mi się Twój kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Długo myślałam co zrobić z tą wypaloną dziurą. I jakoś mnie tak olśniło :P Mój kapelusz cały czas mi służy aż dziwie się, że już ma 20 lat.

      Usuń
  6. Kochana, pozwolisz, że najpierw podziękuję za tak miłą wzmiankę ;) To prawda, lubię męskie dodatki i czasem podkradam mężowi ;D są bardzo, jak dla mnie, innowacyjne i inspirujące, co widać w Twojej stylizacji - szalik świetnie "zaostrza" całość ;) No i genialny pomysł z tymi skarpetami! że też na to nie wpadłam ;DDD Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłabym napisać, że to mój pomysł na męskie dodatki :) Piszę gdzie i skąd zaczerpnęłam inspiracje :) A skarpetki przydają się a na piętach niszczą się a góra zostaje w dobrym stanie. Świetnie można ją wykorzystać na różne sposoby :) Wystarczy uruchomić Naszą wyobraźnie. A ja dziękuję za super pomysły na stylizacje, cały czas się uczę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Sprytny pomysł z serduszkami! Sukienka wyszła super, też lubię przerabiać ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam przerabiać a tym bardziej, że odpoczywam od szycia na miarę :)

      Usuń
  8. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki