PHENOMENAL US – CHALLENGE 18

Wielki Błękit / Big Blue

Moja stylizacja jest bardziej skromna w kolorystyce,
tzw. Skromny błękit :)
Nad projektami pracowałam na przełomie luty, marzec.
Wtedy było bardzo zimno i mroźnie aby zaprezentować co uszyłam.
Stylizacja miała być jako POP-ART
dla grupy Phenomenal US.

Nad czym pracowałam zimą:

- Bluzka, uszyłam z dzianiny / Projekt Iwakki 2018
- Spódnica, uszyłam z niebieskiego tiulu / Projekt Iwakki 2018
Pasek w spódnicy wykonany z tej samej dzianiny co jest uszyta bluzka.
Dół spódnicy wykończony lamówką atłasową.
- Halka czarna, zakup z sh za 2 zł / DIY Iwakki 2018
Naprawiłam cała górę, wszyłam nową gumkę.

Zapraszam do wiejskiej scenerii w górach.
Fotografie i pomysł E&K
( E = Ewa / K= Krzysztof)










Spódnicę tiulową założyłam z halką czarną.






Spódnicę tiulową można założyć również bez halki do legginsów, do spodni itp.









Tak prezentuje się print dzianiny.
Dzianinę sprowadziłam z Holandii.


Na tym nie koniec, jest jeszcze uszyta sukienka i czeka na prezentację na blogu.
Sukienka pojawi się na chłodniejszy klimat :)


Sesję zdjęciową zrealizowaliśmy przed zachodem słońca.
A panorama znajduje się w wiosce Bożków / Kotlina Kłodzka / gdzie jest przepiękny zamek.
Niestety jest bardzo zniszczony.
Pokonaliśmy około 10 km na nogach aby zrealizować 
sesję zdjęciową w tym miejscu.
A obok znajduje się pomnik Św. Jana Nepomucena.


Stylizację zrealizowałam dla grupy:

Nasze stylizacje w temacie Wielki Błękit:


Zapraszam na moje stylizacje i pomysły.
Oczekujcie sukienki z tej samej dzianiny :)
Pozdrawiam i do zobaczenia Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Ta tiulowa spodnica jest fantastyczna - pieknie wykonczona i w oblednym kolorze. Calosc ma dosc awangardowy charakter. Bardzo mi sie to wszystko podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jeszcze wykorzystam tą spódnicę tiulową do kolejnych stylizacji ale nic nie ujawnię, zapraszam na mój blog :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na tiulowa spódnice super dobrane kolorki pozdrawiam🦋

    OdpowiedzUsuń
  3. Tiulowa do legginsów - wchodzę w to! 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja propozycja - oryginalna i niepowtarzalna, bo Twoja.:)
    Ja wszystko co niebieskie, chętnie przygarnęłabym :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie moja propozycja a ja no to mówię "Moda po Iwakki-emu" :) Niebieski ma coś w sobie, mam parę rzeczy w tym kolorze. Pozdrawiam również cieplutko :):):)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja, super wyszło, niebieski w cudnym odcieniu...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jak ja kocham takie tiulowe kiecki !!!!!!!!!!!!!!! Do tego kolor cudowny !!!!!! Pięknie, Kochana pięknie :) ))))))))))))))))))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło, chciaż ja wybieram wersję z czarnym spodem, jest bardziej intrygująca. Pozdrawiam ciepło Beassima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego :) Dziękuję, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Super zestaw! świetnie wyszła ta tiulowa spódnica;)Moja pociecha takie uwielbia;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ooo super że, lubi takie tiulowe spódniczki :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. WOW!!! Aleś to wymyśliła!
    Stylówka i zdjęcia są fantastyczne!!!
    I szacun za taką wycieczkę... No, no...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejej dziękuję, wszystko tak na spontan, inspiracja pojawia się w momencie kiedy tak człowiek spaceruje i widzi cudny plener. Zatrzymuję się i powstają fotografie. Uwielbiam wędrówki po górach a mam to w zasięgu ręki i na cały dzień mogę wyjść na spacer. Teraz to tylko weekend i czekam kiedy będzie sobota. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. JEst moc!! Niebieski błękit idealnie pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna , galaktyczna stylizacja! Uwielbiam tiulowe spódnice, wersja z halką pod spodem to mój faworyt:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki