Spodnie jeans / Stylizacja za grosze na jesień

Spodnie uszyłam z jeansu, materiał 
został zakupiony w Holandii.
Uszyłam tradycyjne spodnie z kieszeniami.
Wszystkie stębnówki wykonałam czerwoną nitką.
W spodnich wszyłam zamek czerwony a w tyle własną metkę.
Do spodni dobrałam metalowy guzik i wszyłam szlufki.

Małe podsumowanie:
Spodnie jeans / Zakup około 1,5 metra / Wykrój / Szycie Iwakki.

A jaki koszt stylizacji ?
Płaszcz jako trencz / Zakup za grosze w sh. 
Wymiana guzików 13 szt. 10 zł
Torebka pikowana / Zakup w sh 2 zł
Sweter Oversize  / Zakup w sh za 2 zł 
Szal / Zakup na targowisku za 5 zł



Wracając do spodni ...
Nie pamiętam jaki koszt był jeansu, przeleżał materiał na półce.
Wykrój opracowałam na własne wymiary,
gdzie zrealizowałam mały prototyp w skali 1:4 a potem 1:1
Zbytnio nie miałam co zbierać ponieważ wykrój dobrze wykonałam
i każdy odcinek obliczyłam według pomiarów krawieckich.


Tak z bliska prezentuje się ten materiał.
Zwrócić uwagę można na te czerwone stębnówki.


W płaszczu guziki były beżowe.
A ja chciałam czarne guziki.
Wymieniłam na nowe i ręcznie naprawiłam dziurki w płaszczu,
które były uszkodzone.


A tak prezentuje się moja jesienna stylizacja.
Sesja zdjęciowa wyszła ciemna ponieważ zaczyna być
 jesień w górach bardzo bura i szara.
Pogodziłam się z tym szybko :)











A stylizacja dla mnie idealna na rower.





A tutaj mój kotek załapał się na małą sesję zdjęciową.







W tak wygodnej stylizacji mogę spacerować i zdobywać małe szczyty w górach.
A ja stawiam na wygodę pod względem życia w górach
i przemieszczaniem się rowerem do pracy.


A dla tych którzy nie posiadają Instagram umieszczam fotografię.
Widok z wieży widokowej Góra św. Anny w okolicach Nowej Rudy.


W między czasie szyje się kolejny projekt ...
Pozdrawiam i zapraszam na kolejną jesienną stylizację - Ewa Iwakki.


Komentarze

  1. Swietnie te spodnie dopasowalas, pieknie na Tobie leza. A ich wykonczenie powala mnie na kolana - perfekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Dla mnie to łatwizna w szyciu a spodnie itp od 20 lat już szyję, że człowiek ma już wprawę. A dla kogoś może być to bardzo skomplikowane choć początki mojego szycia były tragiczne :P

      Usuń
  2. Wyszło świetnie! Bardzo praktyczny zestaw i taki ponadczasowy, fajnie razem to wyglada i bardzo mi się podoba :)Spodnie wyszły świetnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie! Fason, kolor, luzackość. I całość bardzo mi się podoba, sama tak łażę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Taki styl jak najbardziej wygodny w tygodniu do pracy.

      Usuń
  4. Cześć,
    Super wyszło! Naprawdę dobrze skonstruowałaś te spodnie. Świetna robota :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Super, że podobają ci się moje portki. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Świetne spodnie. Fajnie jest szyć dla siebie to co sie chce :)
    płaszczyk fajnie pasuje. fajny pomysł ze zmianą guzików, ja chyba bym nie wpadła na to ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szycie sprawia mi niesamowitą frajdę jak uszyję inaczej po swojemu. I zawsze jest dopasowane i odpowiednio szyte na mój wymiar. Pozdrawia serdecznie.

      Usuń
  6. Fantastyczne spodnie :) Też czasami lubię uszyć takie, które do wszystkiego pasują :) I też zdjęciom z kotkami nie umiem sobie odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie wyglądają fantastycznie, bardzo zgranie w nich wyglądasz i super przerobiłaś ten płaszczyk, stylizacja idealną na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to się mówi, spodnie skrojone na miarę. Zgrabnie na Tobie leżą, a i płaszczyk bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny luzacki zestaw.
    A kiciuś Twój? Śliczny! Piękne widoki.
    Pozdrowionek moc.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki